beantwoord

Inloggen zonnet mail

• 9 april 2019
  • 12 reacties
  • 1043 x bekeken

Ik zou graag mijn zonnet mail (na een lange tijd niet gebruikt te hebben) weer willen gebruiken. Het lukt me niet om in te loggen en als ik dan probeer om via ' wachtwoord vergeten' een nieuw wachtwoord aan te vragen krijg ik bij stap 2 wel de juiste laatste 3 cijfers van mijn mobiel nummer te zien, maar dan naar stap 3 krijg ik de volgende melding: 'Registratie fout voor gebruiker'. Graag hulp om weer in mijn mail te kunnen komen.
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 9 april 2019, 16:27

Bedankt voor je gegevens. Helaas kan ik je op dit moment niet verder helpen. We zijn bezig om ons privacy protocol aan te scherpen en tot die tijd kunnen wij geen wachtwoorden wijzigen. Zodra dit opgelost is en ik je verder kan helpen stuur ik je een berichtje.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Goed om te horen dat je, je zonnet account weer wilt gebruiken. Ik wil graag voor je kijken of ik je hierbij verder kan helpen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton
Bedankt voor je reactie, ik heb je een privébericht gestuurd!
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt voor je gegevens. Helaas kan ik je op dit moment niet verder helpen. We zijn bezig om ons privacy protocol aan te scherpen en tot die tijd kunnen wij geen wachtwoorden wijzigen. Zodra dit opgelost is en ik je verder kan helpen stuur ik je een berichtje.

Groeten Anton
Dat is jammer maar dan zal ik nog even geduld moeten hebben. Ik wacht je berichtje af!
Groet,
Nancy
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Nancy,

Je hebt een tijdje niet zoveel van me gehoord, maar zou je het nog eens kunnen proberen via de volgende link?

Groeten Anton
Anton,
Bedankt voor je reactie. Ik heb het geprobeerd maar ik krijg nu 'ongeldige gebruikersnaam' nadat ik mijn emailadres heb ingevuld.
Groet,
Nancy
Reputatie 3
Badge +1
Kun je me dan in het privébericht doorgeven met welk e-mailadres je inlogt? Je moet bij de link trouwens niet je hele e-mail invullen, maar alleen het stukje voor @zonnet.nl. Heb je dat wel goed gedaan?

Groeten Anton
oeps... ik had inderdaad mijn hele email ingevuld. Nu alleen het stukje voor @ geprobeerd maar ik krijg nu helaas weer de melding 'registratie fout voor gebruiker' bij stap 3 van 6.
Reputatie 3
Badge +1
Dat is balen. Heb jij ook nog een actief abonnement bij ons lopen of dat niet meer? Ik moet dan nu namelijk een tweestapsverificatie doen ivm de privacywet en dat kan alleen bij een lopend actief abonnement. Anders lopen we hier vast en zullen we moeten wachten totdat privacy protocol weer is aangescherpt.

Groeten Anton
Dus we zijn weer terug bij af... want dat heb ik namelijk niet en daarom was het inderdaad niet mogelijk om het wachtwoord aan te passen. Wanneer is het privacy protocol aangescherpt? Ik blijf het wel vreemd vinden dat ik mijn bestaande email nu niet kan gebruiken maar in ieder geval bedankt voor de moeite.
Groet,
Nancy
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Nancy,

Is het inmiddels al gelukt om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Staan al je gegevens goed wanneer je inlogt op Mijn Tele2?.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Aangezien ik nog geen reactie van je heb gekregen ga ik er vanuit dat het probleem inmiddels is opgelost. Ik heb bij deze het topic gesloten. Wanneer je nog vragen hebt dan kun je een nieuw topic openen.

Groeten Anton