beantwoord

inloggen webmail zonnet werkt niet meer

• 1 July 2019
  • 5 reacties
  • 2148 x bekeken

Beste Tele2 , inloggen op de webmail van mijn zonnet mailadres werkt sinds enige dagen niet meer.
Ik krijg ook geen foutmelding.
Ik ontvang wel de mail in de inbox van windows live op mijn pc.

Dit is wel lastig omdat ik allerlei reclame en spam alvast op mijn webmailadres wil verwijderen en alleen serieuze mail op mijn pc wil binnenhalen. Ook kan ik nu niet zien of de beschikbare ruimte voor webmail niet volstroomt. Zo als u eigenlijk aan het mailadres kunt zien bebruik ik sinds mensenheugenis dit mailadfes.

Ik ben geen tele2 klant en heb dus ook geen klantnummer.

Kunt en wil u mij wel helpen? Alvast beankt.
Frans van der Stelt
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 1 July 2019, 16:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Frans,

Ik wil heel graag kijken of ik je verder kan helpen. Wij moeten daarvoor wel een ID check doen. Ook iemand die alleen een Zonnet account heeft, heeft ook een klantnummer. Dat klantnummer staat in MijnTele2. Probeer maar eens in te loggen met Zonnet gebruikersnaam (dus zonder @zonnet) en kies dan voor Internet, Bellen en TV. Het klantnummer kun je dan bij je gegevens vinden. Wanneer dat niet lukt dat hoor ik het graag.

Groeten Anton
Hallo Anton, bedankt voor je reactie. Inderdaad via deze weg lukt het wel om bij de webmail te komen. Bedankt.
Reputatie 3
Badge +1
Gelukkig maar. Ik laat het topic even open staan en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groeten Anton
Ik Ken weinig websites waar zo snel op een vraag gereageerd wordtđź‘Ť
Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit heb ik besloten het topic te sluiten.

Groeten Anton