beantwoord

Inloggen lukt niet

  • 2 November 2019
  • 2 reacties
  • 629 x bekeken

Als ik wil inloggen op mijn zonnet.nl email krijg ik steeds de mededeling: Teveel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals. Dit is al sinds vorige week. Nu een paar dagen niet proberen in te loggen maar nu nog steeds dezelfde melding.

Hoe kan dit verholpen worden?

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 4 November 2019, 16:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Je kunt dan het beste op Mijn Tele2 inloggen en je wachtwoord veranderen. Je kunt met je zonnet account inloggen. Je moet keizen voor Internet, Bellen en TV. De gebruikersnaam is dan wat voor @zonnet.nl staat. Ik hoor dan graag of het heeft gewerkt. 

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +1

Wegens inactiviteit gesloten