beantwoord

inloggen in zonnet account werkt al een tijdje niet meer

  • 22 October 2019
  • 4 reacties
  • 392 x bekeken

Al een tijdje krijg ik deze melding als ik inlog in webmail: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.

Ik heb via tele2 mijn gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw opgevraagd en opnieuw ingesteld. ik kom wel in mijntele2 maar niet in de email.

 

icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 24 October 2019, 09:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Het kan zijn dat je mailadres geblokkeerd is. Zou je misschien in een privébericht je mailadres kunnen sturen? Dan kan ik kijken welke gegevens ik nodig ben om dit na te kijken

 

Hier stuur je een privébericht naar Jasper

Goeieavond, ik heb precies hetzelfde op verschillende devices, dus het is geen kwestie van cookies, internetinstellingen oid.

Ook inloggen via mijntele2 lukt nie, geeft foutmelding ‘er is iets mis gegaan’.

Kan ik hierover ook contact opnemen ?

Reputatie 5
Badge +3

@Pitmans1 Het beste is om je eigen topic aan te maken. Dit zodat niet verschillende gesprekken / problemen door elkaar lopen

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb het mailadres van @lexdonders gedeblokkeerd en vanochtend hebben we het opnieuw getest en het lijkt weer te werken.