inlog problemen zonnet

  • 27 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 4391 x bekeken

het is weer zover; problemen met inloggen op zonnet....

voor de zoveelste keer kan ik weer niet inloggen op zonnet.
naam is goed, wachtwoord is goed; maar geen enkele reactie van de server.
geen verkeerd wachtwoord melding of wat, geen reactie.
ik kan dus "niets"

gaarne oplossing...

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé patron1,

Vervelend dat je weer problemen met de webmail ervaart ik ga je proberen te helpen dit op te lossen.

Krijg je ook geen foutmelding na de inlog knop in te drukken en zo nee zou ik je willen vragen in te loggen via een andere browser zoals bijv. Mozilla Firefox/Chrome//Edge/Opera

Ik ben benieuwd

Groet, Kevin
Kevin, ik werk al via firefox , maar IE geeft ook het zelfde probleem als FF.

ook vandaag weer geen reactie van de server op inlog poging.
Reputatie 5
Badge +2
Maar op terug te komen op mijn vorige vraag: Je krijgt geen foutmelding?

Dit probleem is zover bekend nog niet door andere klanten ervaren of gemeld dus ik ga er van uit dat het een individueel probleem is. Als er helemaal niets gebeurd bij het inloggen, dus geen foutmelding en de pagina blijft niet laden dan is het een lokaal probleem er raadt ik aan te kijken of het wel werkt op een andere pc of tablet/telefoon.

Groet, Kevin
Kevin; ook via een mobiele smartphone wordt de webmail niet geladen of zo, ook niet via 3G /4G verbinding.

dus niet niet via mij vaste computer of via mijn smartphone....
cookies wissen helpt ook niet.

#zeerirritant
Reputatie 5
Badge +2
Zou je dan willen proberen in te loggen in de mijntele2 omgeving en daarna kijken of je via de knop webmail wel verder komt? Ook is belangrijk dat je je wachtwoord laat resetten via de knop wachtwoord vergeten, dit zorgt er namelijk ook voor dat je webmail tot op een bepaald hoogte ververst wordt en zou mogelijk het probleem ook op kunnen lossen

Als dat allemaal niet werkt mag je mij wel een privébericht sturen met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- E-mail adres waar je niet op kunt inloggen

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Topic gesloten omdat ik geen privébericht heb mogen ontvangen.