beantwoord

inbox weer eens leeg

• 28 augustus 2018
  • 10 reacties
  • 5459 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 12 reacties
Gisteravond was plotseling weer mijn inbox van Webmail leeg. Hoe is dit op te lossen ? Nieuwe mails komen wel weer binnen vandaag, maar de oude 30 - waaronder belangrijk - zijn verdwenen. Ook niet in de prullenbak of elders. En dat nu al voor de vierde keer in drie maanden tijd. Kan iemand vertellen wat er nou precies aan de hand is dat dit zo vaak bij mij gebeurt. Ik ben het eigenlijk langzamerhand wel beu...
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 8 oktober 2018, 13:55

Het probleem dat er e-mails lijken te verdwijnen is alleen maar een probleem op de voorgrond (wat je te zien krijgt in de webmail). Er is nog geen eerdere melding geweest dat er e-mail daadwerkelijk verloren zijn gegaan, alle e-mails komen altijd terug omdat de achtergrond gesynchroniseerd wordt met de voorgrond.

Ik heb voor de zekerheid nogmaals je e-mail gesynchroniseerd en zie dat er rond 40 e-mails bij gekomen zijn, misschien zijn dit de e-mails die je nog mistte?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Heb je niet toevallig op een ander apparaat (laptop, tablet, telefoon) een e-mail cliënt ingesteld voor het ophalen van mail via pop3, waarbij is ingesteld dat de mail van de server verwijderd moet worden? In dat geval zal elke keer als je op dat apparaat je mail ophaalt, je mailbox bij Tele2 (webmail) weer leeg zijn. Hetzelfde kan ook gebeuren als je een outlook of Gmail account (verkeerd) hebt ingesteld om je Tele2 mail op te halen.
Nee het is niet zo dat elke keer als ik op mijn telefoon mijn mail bekijk, de mailbox bij Tele2 leeg is. Ook gebruik ik geen outlook of Gmail om mijn mails van Tele2 op te halen.
Ene Kevin heeft mij de vorige drie keer geholpen; die heeft een of andere 'truc' uitgehaald ( ik weet niet welke ) en toen stonden de mails er weer op. Kan dat nu ook weer gebeuren ?
Reputatie 7
Badge +2
Ok, het was in ieder geval goed om even te constateren. Als je forumprofiel is ingevuld, dan zal een Tele2 moderator je zeker helpen. Wil je sneller actie, dan is er de telefonische helpdesk.
Reputatie 5
Badge +2
Hé VOORF,

We zijn nog steeds bezig met het onderzoek naar dit terugkerend probleem. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Hé VOORF,

Ze zijn nog steeds aan het onderzoeken wat de oorzaak is van het terugkerend probleem. Nu heb ik wel gehoord dat ze in jouw geval geen problemen zien, het percentage zou kloppen t.o.v. het aantal mails. Heb je op dit moment nog missende e-mails of is het opgelost?
Dank voor je mail Kevin.
Momenteel gaat het goed met mijn email. Maar de oude mails die bij de laatste 'crash' zijn verdwenen, heb ik nooit meer terug gekregen. Gaat dat nog gebeuren ?
Groet, Frank
Reputatie 5
Badge +2
Het probleem dat er e-mails lijken te verdwijnen is alleen maar een probleem op de voorgrond (wat je te zien krijgt in de webmail). Er is nog geen eerdere melding geweest dat er e-mail daadwerkelijk verloren zijn gegaan, alle e-mails komen altijd terug omdat de achtergrond gesynchroniseerd wordt met de voorgrond.

Ik heb voor de zekerheid nogmaals je e-mail gesynchroniseerd en zie dat er rond 40 e-mails bij gekomen zijn, misschien zijn dit de e-mails die je nog mistte?
Ja ik heb ze nu weer terug! Dank je. Blijkbaar gebeurt dat synchroniseren niet automatisch, anders had ik het eerder terug gekregen. Weet je nu zeker dat het probleem is opgelost ? Heeft dat interne onderzoek dat uitgewezen ?
Groet, Frank
Reputatie 5
Badge +2
Er is nog geen update/oplossing over het onderzoek dat gaande is dus de kans is aanwezig dat het weer gaat gebeuren. Als het gebeurd weet je in elk geval waar je mag aankloppen maar laten we hopen dat dit de laatste keer was!

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Hé Frank,

Goed nieuws, de storing zou nu blijven opgelost moeten zijn! Bedankt voor je medewerking!

Groet, Kevin