beantwoord

Ik ontvang geen mailtjes meer.

  • 4 July 2020
  • 3 reacties
  • 263 x bekeken

Ik ontvang geen mailtjes meer ook al is mijn mailbox maar voor 50% vol, of ik nog wel mailtjes kan verzenden is voor mij ook onduidelijk. ik heb een versatel e-mail en ben een vroegere klant van Tele 2.

Ik hoor graag een oplossing!

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 14 July 2020, 10:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Zeker als je nu geen klant meer bent van Tele2 is het aan te raden een ander email adres te gaan gebruiken. Google en outlook zijn professionele email partijen met mooie apps. Tele2 is vooral goed in internet access en de gedateerde email box is vooral bedoeld voor het ontvangen van de factuur.

EDIT: oops, per ongeluk bij het verkeerde topic gereageerd, sorry

Reputatie 5

Ik ontvang geen mailtjes meer ook al is mijn mailbox maar voor 50% vol, of ik nog wel mailtjes kan verzenden is voor mij ook onduidelijk. ik heb een versatel e-mail en ben een vroegere klant van Tele 2.

Ik hoor graag een oplossing!

Hey @Waseem A, welkom op onze Community! Ik zoek graag voor je uit wat de mogelijkheden zijn. Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Zou je willen testen of je een mail kan verzenden naar een ander e-mailadres? Dan hebben we het probleem overzichtelijk. Heb je het idee dat je e-mails van bepaalde contactpersonen niet kan ontvangen of maakt dat geen verschil? Ik hoor het van je! 

Groetjes, 

Rox