vraag

Geld nooit ontvangen - Redeem

• 15 december 2019
  • 1 reactie
  • 74 x bekeken

Goedendag,

Ik heb op 22 november een sms gekregen van Redeem over mijn oude telefoon die ik heb ingeleverd. Daar stond in dat het bedrag binnen 4 werkdagen op mijn rekening zou staan. Dat was niet het geval dus heb ik een e-mail gestuurd naar Redeem en kreeg het antwoord dat het uiterlijk 3 December op mijn rekening zou staan, ook dit was weer niet het geval. Dus weer een mail gestuurd en er werd verteld dat het nogmaals door werd gezet naar Redeem. Niks ontvangen na een paar dagen dus heb ik weer mails gestuurd maar geen antwoord gekregen.

Ik vind het schandalig hoe er word gehandeld en verwacht graag antwoord op hoe dit kan gebeuren. En wanneer ik mijn afgesproken bedrag kan verwachten.

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Hi Indyfaas,

Mijn excuses voor deze gang van zaken. Erg vervelend dat je om deze reden op het forum terecht komt. Ik help je graag verder.

Het is niet netjes dat Redeem niks meer laat horen en geen geld overmaakt. Ik merk dat het soms langer duurt dan de vier werkdagen die zij beloven, maar uiteindelijk wordt er uitbetaald. 

Ik zoek daarom graag voor je uit wanneer jij betaald wordt. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

• Naam
  • Emailadres
  • Volledige adres
  • Klantnummer 
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Heb je het toestel opgestuurd? Welke datum?
  • Bericht ontvangen van Redeem dat het toestel is ontvangen?
  • Heb je je Spam gechecked?
  • Heb je bericht van Redeem dat zij het geld overmaken?
  • Zelf contact opgenomen met Redeem? Welke datum?

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Reageer