beantwoord

Geen wachtwoord Zonnet

  • 3 June 2020
  • 1 reactie
  • 178 x bekeken

Ik ben mijn zonnet wachtwoord vergeten. Als ik het via "wachtwoord vergeten" probeer te achterhalen, krijg ik na stap 2 de melding "registratiefout van gebruiker". Ik kom niet verder. Ter info, ik heb verder geen tele2 producten en dus ook geen tele2 account.

De helpdesk kon mij niet helpen omdat ik geen klantennummer van Tele 2 heb, met als argument de meest gebruikte smoes in Nederland de wet op de privacy.

Met vriendelijke groet

Chris Schipper

icon

Beste antwoord door pipodeclown 3 June 2020, 19:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7

Privacy is wetgeving voor waar ook Tele2 zich aan moet houden. Zonnet mail is een gratis dienst. Als jij geen alternatief e-mailadres, telefoonnummer of andere persoonsgegevens hebt geregistreerd, dan kan Tele2 nooit vaststellen of jij eigenaar/gebruiker van dat account bent. Je zou niet willen dat Tele2 zomaar iemand toegang tot je e-mail account geeft.