beantwoord

geen uitgaande mail

  • 8 April 2019
  • 43 reacties
  • 2990 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

43 reacties

Ik heb er nog steeds last van. Verzend niet, blijft hangen, en komt inderdaad bij iemand 5 x aan, mocht ie verzenden.
Reputatie 1
Dank je wel Anton
Zo’n reactie geeft tenminste weer helderheid en toont respect.
Succes bij jullie zoektocht naar de oorzaak.
Reputatie 1
Nog steeds niet mogelijk om mijn e-mails te versturen wat is de status van deze storing????
Reputatie 1
Dank je wel Anton
Zo’n reactie geeft tenminste weer helderheid en toont respect.
Succes bij jullie zoektocht naar de oorzaak.
Reputatie 1
Wat is de status vN deze storing
Nog niet opgelost, anders had het wel gewerkt.
Het werkt wel webbased (via een Browser)
Reputatie 3
Badge +1
Zoals ik al heb aangegeven zal ik een update in dit topic zetten zodra ik ook een update heb. Bij deze:

Gisteren heeft de technische dienst de oorzaak inmiddels gevonden. De oplossing is niet zo makkelijk, maar daar wordt op dit moment erg hard aan gewerkt. Mijn advies is om tot die tijd de webmail te gebruiken. Deze werkt wel op de juiste manier. Ik hoop dat het snel is opgelost.

Groeten Anton
Zoals ik al heb aangegeven zal ik een update in dit topic zetten zodra ik ook een update heb. Bij deze:

Gisteren heeft de technische dienst de oorzaak inmiddels gevonden. De oplossing is niet zo makkelijk, maar daar wordt op dit moment erg hard aan gewerkt. Mijn advies is om tot die tijd de webmail te gebruiken. Deze werkt wel op de juiste manier. Ik hoop dat het snel is opgelost.

Groeten Anton

Anton, erg vaag zoals je reageert en bovendien slecht en achterhaald advies wat het nog erger maakt zie update 10.38 elders op deze site! Jullie maken er een potje van!
Wees eens duidelijk en zeg wat het echte probleem is en hoe er daadwerkelijk aan een oplossing gewerkt wordt!
Ik ben bij het telefonisch melden van het probleem enkele dagen terug vanwege vage protocol van Tele2 niet eens serieus genomen zoals veel klanten, het is beschamend.
Krijgen klanten compensatie vanwege jullie falen?

Update 12-04-2019 10:38
Door omstandigheden is Tele2 Webmail op dit moment niet bereikbaar. We zijn op de hoogte van het probleen en werken hard aan een oplossing!
Dankzij alle meldingen die we hebben ontvangen weten nu wat de oorzaak van de verstoring is. We verwachten dit probleem binnen een maand volledig op te lossen, als we de oplossing eerder kunnen implementeren dan laten we dat hier weten. Tot we het probleem hebben opgelost kun je gebruik blijven maken van Tele2 Webmail. Onze excuses voor het ontstane ongemak!

Volslagen idioot om een simpele email dienst een maand uit de roulatie.

Wat is dan het probleem, benoem dat dan concreet ipv vage beloftes die deze week al drie keer niet nagekomen zijn, wat een amateurisme of onwil
Reputatie 1
All,
Het kan zijn dat het een toevalstreffer is.... Maar HOERA..... het lijkt bij mij opgelost. In elk geval is er net een mail met 3 Mb flitsend doorheen gegaan. En ook nog goed en snel aangekomen.

@ Anton en Tele2.... Ik wil ondanks alles dan toch maar zeggen dat ik hier erg blij mee ben. En ja, in de toekomst graag jullie communicatie over zoiets echt beter/empatischer en sneller vormgeven. O.a. ook sneller kortsluiten naar de callcenters van Tele2, zodat er zo snel mogelijk overal een eenduidig signaal verspreid wordt, op de website, op de callcenters enz.:
"Inderdaad beste klant, we hebben als Tele2 een technisch probleem, het ligt niet aan u, sorry, we gaan aan de slag....en op die-en-die pagina van onze site kunt u dagelijks de voortgang volgen. We zeggen daar wat we aan het doen zijn. En ja, we beseffen dat dit issue heel vervelend voor u is, zeker als het om zoiets essentieels als e-mail gaat. Maar we zullen er alles aan doen zo snel mogelijk de oorzaak op te sporen en de bijbehorende oplossing door te voeren."

Zulke communicatie voorkomt veel irritatie en cynisme.... Zie de voorbeelden van dergelijke ondertonen op dit forum.
Maar so far, so good. Ik ben weer blij. En dank voor jullie zoek- en reparatiewerk
Reputatie 1
Mijn issue helaas TOCH NIET opgelost.
Alleen lijken mailtjes naar (alleen) gmail -adressen er wel snel door te gaan. Vreemd..... Dan lijkt er niets aan de hand.
Reputatie 1
De mail naar m'n gmail-account ging dus snel.... en het blijkt achteraf dus dat hij 'maar twee keer' is binnengekomen daar. Dus.....onder de motorkap van Tele2 is het niet zo dat een mail naar een gmail-adres wel 100% goed gaat. Op de een of andere manier zijn de consequenties wel iets minder heftig.....
het getuigt van een bedroevend slechte organisatie en is een brevet van amateurisme en onkunde al je niet in staat bent om dit sort problemen 1) te voorkomen en 2) adekwaat en snel op te lossen voor je klanten.
het gaat tele2 louter en alleen maar om winst maken en niet om klanten tevreden te stellen
Reputatie 1
Vanmorgen weer gebeld en kreeg te horen dat ze de oorzaak hebben gevonden en naar verwachting zal het nog een dag of 2 duren voordat de mail weer goed zou werken HEEL VERVELEND
Reputatie 3
Badge +1
Ik wil iedereen graag even bedanken voor jullie geduld en voor de meldingen. Hierdoor hebben we de oorzaak gevonden. Het kan echter nog wel een tijdje duren voordat alle problemen zijn opgelost. Wij laten jullie hier alles weten over dit probleem. Updates worden op dat topic geplaatst. Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor jullie geduld.

Groeten Anton
Ik wil iedereen graag even bedanken voor jullie geduld en voor de meldingen. Hierdoor hebben we de oorzaak gevonden. Het kan echter nog wel een tijdje duren voordat alle problemen zijn opgelost. Wij laten jullie hier alles weten over dit probleem. Updates worden op dat topic geplaatst. Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor jullie geduld.

Groeten Anton


mijn geduld is allang op bij Tele2, het is schandalig dat jullie klanten zo in de kou laten staan,
ik raad iedereen aan over te stappen naar een andere provider,
waar je wel een simpel mailtje kan versturen en die zich niet verschuilen achter niet gevraagd geduld van betalende klanten die gewoon netjes op tijd hun rekening betalen.
er zijn al meer dan twee weken verstreken, met alleen maar geneuzel van we weten het probleem maar laten onze klanten echter gewoon nog een paar weken wachten want klanten hebben toch veel geduld en anders kosten de door ons gemaakte blunders te veel geld om het op te lossen.

wat een schaamteloos amateurisme, onkunde en laksheid en ontlopen van verantwoordelijkheid voor eigen falen.
Ik wil iedereen graag even bedanken voor jullie geduld en voor de meldingen. Hierdoor hebben we de oorzaak gevonden. Het kan echter nog wel een tijdje duren voordat alle problemen zijn opgelost. Wij laten jullie hier alles weten over dit probleem. Updates worden op dat topic geplaatst. Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor jullie geduld.

Groeten Anton

Beste Anton,
Ik heb vandaag een probleem gevonden in mijn betalingssysteem, ik bedankt alvast voor het geduld wat jullie hebben voor mijn betalingen. Ik heb de oorzaak gevonden maar het kan nog wel een maand duren voor ik weer betalingen ga doen. Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.


over een paar jaar betaal je weer, want je bent nu hard bezig om het probleem niet op te lossen 😉
Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit heb ik besloten dit topic te sluiten.

Groeten Anton