beantwoord

geen toegang meer tot zonnet

  • 21 January 2021
  • 12 reacties
  • 1275 x bekeken

aan tele2 

re geblokkeerde zonnet account

ik lees hier dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben als ik. ik heb geen toegang meer tot zonnet. mijn wachtwoord werkte opeens niet meer. moest bellen met de klantenservice (jaar geleden). ben geen klant van tele2 en jullie hebben verder geen gegevens van mij en dus kan mijn password niet worden gedeblokkeerd. ik hoop dat jullie begrijpen dat dit onacceptabel is. ik heb opeens geen toegang meer tot jaren aan mails van mensen die er inmiddels niet eens meer zijn. ik loop hier nu al ruim een jaar mee en als jullie geen oplossing kunnen bieden ga ik het via een andere instantie proberen. zijn jullie actief bezig een oplossing te vinden voor dit soort gevallen? (wanneer) kan ik iets van u verwachten?  ik kan hier niet zomaar genoegen mee nemen. 

 

groeten A

icon

Beste antwoord door adeceej 1 February 2021, 17:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Omdat je geen internet account bij Tele2 meer hebt is Je mailbox per 1 januari 2021 een betaalde dienst geworden of verwijderd. Zie Zonnet.nl zij hebben dan ook de support voor jou.

 

 

Zonnet heeft support?

Reputatie 7
Badge +8

Misschien schriftelijk?

Impact 75
6921 RZ, Duiven

024 7070500

Helaas ook al veel gehoord dat ook op schriftelijke klachten niet gereageerd wordt. 

En op dat specifieke telefoon nummer waren ze niet blij als je daar met zonnet klachten belde. Ik weet niet of dat nu inmiddels anders is.

Ik zal zo weer eens proberen een update te posten op het verzameltopic over zonnet wat hier gevonden kan worden: 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @adeceej,

Welkom op de Community! Ik ga helpen met inloggen op het Zonnet account.

Bedankt voor jouw duidelijke uitleg van de situatie! Het enige wat ik kan doen is het e-mailadres noteren en proberen deze intern door te zetten naar Zonnet. Ik kan niks garanderen omdat de support nu via Zonnet gaat!  Via https://www.zonnet.nl/support kan jij jouw vragen stellen over jouw e-mailadres nu.

Ik hoor graag van je! 

Ik heb de support mensen van zonnet gesproken en kon eindelijk inloggen. 

Alleen was de mailbox leeg helaas :(

Alle mails waren weg.

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Als je een betaald abonnement hebt kun je ze toch vragen om een backup terug te zetten?

Hai Eric, er is kennelijk geen back up,. ze zeiden dat het niet was terug te draaien.

Hoi @adeceej,

Welkom op de Community! Ik ga helpen met inloggen op het Zonnet account.

Bedankt voor jouw duidelijke uitleg van de situatie! Het enige wat ik kan doen is het e-mailadres noteren en proberen deze intern door te zetten naar Zonnet. Ik kan niks garanderen omdat de support nu via Zonnet gaat!  Via https://www.zonnet.nl/support kan jij jouw vragen stellen over jouw e-mailadres nu.

Ik hoor graag van je! 

Ja daar ben ik weer, ik kan ook niet inloggen(sinds afgelopen vrijdag 5 mrt ),er wordt niet gereageerd op mijn bericht via zonnet.ml/support, wat nu !  gr.Tonja

Ik heb de support mensen van zonnet gesproken en kon eindelijk inloggen. 

Alleen was de mailbox leeg helaas :(

Alle mails waren weg.

 

 

Ik kan sinds een paar dagen ook niet inloggen, je hebt iemand van Zonnet gesproken hoe ? daar ben ik wel benieuwd naar, Tonja

Reputatie 7

Ik heb de support mensen van zonnet gesproken en kon eindelijk inloggen. 

Alleen was de mailbox leeg helaas :(

Alle mails waren weg.

 

 

Ik kan sinds een paar dagen ook niet inloggen, je hebt iemand van Zonnet gesproken hoe ? daar ben ik wel benieuwd naar, Tonja

Het telefoonnummer dat theocoppes vermeldde?

Reputatie 7
Badge +8

Probeer het maar, laat wel weten of het lukt. 

 

Impact 75

6921 RZ, Duiven

024 7070500