beantwoord

Geen mail meer kunnen verzenden

• 10 oktober 2018
  • 17 reacties
  • 2780 x bekeken

Ik heb na de update van Apple naar iOS 12 problemen met mijn e-mail verzenden, krijg de melding kan SMTP server niet vinden, ik ben niet aan mijn instellingen geweest, heb niets veranderd, kan iemand mij helpen? Zowel op mijn IPad als IPhone kan ik dus geen e-mail meer verzenden, wel ontvang ik e-mails. Op mijn oude IPad kan ik nog wel e-mails verzenden??
icon

Beste antwoord door astrid.p 13 oktober 2018, 16:55

Beste Pbjdenheld, ik heb gebruikersnaam en wachtwoord weggehaald en toen kon ik ineens weer mails versturen, succes ermee ?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als je de standaard mail app gebruikt dan kun je een server voor uitgaande mail opgeven. Meer info vind je hier : https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-tablet-of-mobiel/
Mijn instellingen staan allemaal goed
Reputatie 5
Badge +3
Ben je momenteel wel verbonden met het wifi / bekabelde netwerk van Tele2?
Ja ik weet dat ik alleen thuis met WiFi mail kan verzenden
Reputatie 5
Badge +3
Okay dat is mooi. Kan je nog wel mails sturen via de webmail?
Ja via webmail geen problemen
Reputatie 5
Badge +3
Zou je me misschien voor de zekerheid kunnen sturen welke smtp instellingen je gebruikt?
SMTP.versatel.nl, SSL aan, poort 25, heb ook poort 587 geprobeerd, gebruikersnaam is ingevuld, wachtwoord ook
Reputatie 5
Badge +3
smtp.versatel.nl heeft geen ssl zou je die kunnen uitzetten tevens is poort 25 daar bij goed.
Ik hen de SSL uitgezet, maar kan nog steeds geen contact krijgen met de mailsever?? ?
Beste Jasper, dank voor je moeite maar het probleem is opgelost ?
Beste Astrid,
Zou je kunnen aangeven wat je (naast SSL uitschakelen) hebt gedaan om het probleem op te lossen.
Ik kan nl ook geen mails meer via telefoon versturen na update van ios12 (wel via webmail).
Beste Pbjdenheld, ik heb gebruikersnaam en wachtwoord weggehaald en toen kon ik ineens weer mails versturen, succes ermee ?
Beste Astrid,
Ik heb beide opties geprobeerd (SSL en ww/gebruikersnaam) en ik kan nu ook weer mails versturen.
Bedankt.
Beste Pbldenheld, dat is mooi om te horen, maar het blijft natuurlijk raar dat na een update van Apple dit gebeuren kan, anyway wij zijn weer happy
Beste Pbldenheld, dat is mooi om te horen, maar het blijft natuurlijk raar dat na een update van Apple dit gebeuren kan, anyway wij zijn weer happy
Reputatie 5
Badge +3
Fijn te horen dat het weer werkt.