beantwoord

geen e-mail ontvangst meer

  • 1 June 2020
  • 3 reacties
  • 430 x bekeken

Sinds 1e pinksterdag kan ik ineens geen e-mail meer ontvangen. Ook is webmail  via de PC niet te benaderen. Verzenden gaat wel. 

Alle andere internetfuncties werken goed. 

Uiteindelijk via de GSM telefoon  mijn webmail wel kunnen openen en een van de belangrijke berichten kunnen doorsturen naar mij G-mailadres.

Dacht aan een Tele2 fout en heb een dag gewacht. Doet vandaag echter nog steeds niets.

Wie weet de oplossing?

 

 

icon

Beste antwoord door j.middelburg 2 June 2020, 20:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Op weekend -en feestdagen wordt er niet aan induviduele problemen gewerkt. Hier werkt de email prima.

Reputatie 5

Krijg je ook een foutmelding te zien in outlook? 

navond,

Ik kon geen mail op mijn 3 tele2 accounts ontvangen en wel versturen. Gisteren (2e pinksterdag) met een dame van Tele2 gechat. We kwamen er samen niet uit want alles wat zij aandroeg had ik al gedaan of had geen uitwerking. Ik kan niet zonder  mail dus heb ik mijn webmail uiteindelijk kunnen benaderen via een onveilige weg. (de beveiliging uitgezet) mijn mail kwam direct binnen. Beveiliging weer aangezet. Machine uitgezet en vanochtend opgestart om te zien of alles werkte.  Niet dus. 

Ik heb toen een systeemherstel van windows10 uitgevoerd. en daarna doet mijn mail het blijkbaar weer.

Ik heb geen idee hoe de fout is ontstaan. 

Wellicht kunt u er iets mee.

vrgr.