beantwoord

Foutmelding verzenden e-mail

• 19 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 2432 x bekeken

Opeens kan ik geen mail meer versturen. Wel ontvangen. Ook is er gewoon internet
Serverfout: 554 5.7.1 : SASL login name rejected: Access denied
Op het forum lees ik over instellingen checken. Allereerst weet ik niet waar die te checken. Ten tweede heb ik die nooit vervangen. Graag hulp!!
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 23 augustus 2018, 10:53

Je eigen wachtwoord zou moeten werken. Als het nu wel werkt op de webmail van Tele2 zou ik willen vragen om de gegevens te updaten en kijken of het lukt. Indien er nog mails in de outbox zijn zou ik deze wel verwijderen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Ik heb de instellingen gevonden Poort 110 voor pop3 en 587 voor smtp. Ik kan nu ook niet inloggen op mijn webmail: Account geblokkeerd. Deze gebruik ik niet vaak, maar bij checken is dit ook een probleem. Gisteren heb ik nog mail ontvangen. Graag hulp want ik kan niet meer mailen!
Reputatie 5
Badge +3
Sorry voor de late reactie. Is het inmiddels opgelost? Indien niet kan ik mijn best doen je hier te helpen.
Nog steeds problemen en telkens ligt het volgens tele2 aan min computerprogramma, terwijl de webmail van tele2 niet werkt.
Na 30 minuten wachtwoorden uitwisselen met een medewerker ben ik het spuugzat. Zeer slechte service. Nu lijkt mijn oude wachtwoord te werken wat jullie hadden vervangen en jullie wachtwoord werkt niet. Hoelang het werkt geen idee, want jullie lossen het niet op en vervangen mijn wachtwoord zodat ik nog via de webmail nog via de pop3 instellingen mail kan ontvangen c.q versturen.
Reputatie 5
Badge +3
Je eigen wachtwoord zou moeten werken. Als het nu wel werkt op de webmail van Tele2 zou ik willen vragen om de gegevens te updaten en kijken of het lukt. Indien er nog mails in de outbox zijn zou ik deze wel verwijderen.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper