beantwoord

Foutmelding inloggen webmail

• 12 november 2019
  • 11 reacties
  • 596 x bekeken

Hallo, ik probeer sinds gisteren in te loggen op de webmail van zonnet. Dit lukt echter niet meer.

Ik krijg de volgende melding: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.

Hoe krijg ik weer toegang tot mijn mail?

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 11 december 2019, 14:31

Via privébericht opgelost. Topic gesloten

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hé Pas195,

Lastig dat je niet kunt inloggen, werkt het al? Zo niet probeer dan even een nieuw wachtwoord aan te vragen via de knop wachtwoord vergeten? Vertel je of het lukt?

Hallo Kevin,

Omdat ik van baan veranderd ben kan ik niet meer bij het mailadres en/of telefoonnummer welke gebruikt worden voor herstel wachtwoord.

Ik ben vergeten deze om te zetten naar een bereikbare mail/telefoonnummer.

Reputatie 5
Badge +2

De melding “Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.” was afgelopen dagen een bekende storing maar zou inmiddels opgelost moeten zijn.

Na 24 uur zou je deze melding niet meer mogen krijgen mits je daarna met de juiste gegevens inlogt, zou je daarom nogmaals willen proberen?

ik heb net geprobeerd in te loggen en krijg dezelfde melding.

Morgen opnieuw proberen?

De melding “Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.” was afgelopen dagen een bekende storing maar zou inmiddels opgelost moeten zijn.

Na 24 uur zou je deze melding niet meer mogen krijgen mits je daarna met de juiste gegevens inlogt, zou je daarom nogmaals willen proberen?

helaas ook vandaag geen succes!

Reputatie 5
Badge +2

Er is bij mij nog niets bekend dat de storing voor andere klanten weer is opgedoken, jammer dat het bij jou in elk geval nog niet werkt. Als je mij een privébericht stuurt kan ik je gegevens doorsturen als voorbeeld waarbij het nog niet werkt, zet daarin je:

• Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
  • E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Er is bij mij nog niets bekend dat de storing voor andere klanten weer is opgedoken, jammer dat het bij jou in elk geval nog niet werkt. Als je mij een privébericht stuurt kan ik je gegevens doorsturen als voorbeeld waarbij het nog niet werkt, zet daarin je:

• Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
  • E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

hallo Kevin,

het lukt niet om je een PB bericht te sturen.

De link van Kevin is niet erg duidelijk.

Je kan ook een PB sturen door op de foto van Kevin te klikken en dan op de knop Stuur bericht

Reputatie 5
Badge +2

Hé pas195,

Ik heb je privébericht gister ontvangen, het was je dus wel gelukt ;)

Ik heb er melding van gemaakt bij de storingsdienst, hopelijk zullen ze snel een oplossing hebben voor dit probleem. Als er meer info bekend is zal ik het met je delen!

Groet, Kevin

Reputatie 5
Badge +2

Hé pas195, ik had je gister een privébericht gestuurd, had je nog kunnen testen of het weer werkt?

Reputatie 5
Badge +2

Via privébericht opgelost. Topic gesloten