beantwoord

Foutmelding bij verzenden e-mail

Als ik mezelf een test mail stuur om de accountsettings van het outlook mailprogramma te testen, krijg ik het volgende bericht retour van Mailer-Daemon@filter01nm.se.isp-net.nl:

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

host filter02asd2.se.isp-net.nl [82.215.18.99]
SMTP error from remote mail server after RCPT TO::
550 we do not accept mail from this address

Wat te doen? Heb mijn mailadres toegevoegd aan de veilige afzenderlijst van outlook/spamfilter, maar dit werkt niet.
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 25 juli 2018, 09:24

Hi,

We hebben een antwoord, heeft even mogen duren maargoed..
Dit e-mailadres wordt door de ontvangende partij geweigerd. Iets waar wij helaas geen invloed op hebben. Dit heeft waarschijnlijk te maken dat je e-mailadres in het verleden geblokkeerd is geweest ivm spam.

Als je nog steeds deze problemen ervaart is het enige wat ik je kan adviseren een ander e-mailadres te nemen.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo,

Stuur je deze mail vanuit outlook zelf of via de webmail?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hallo,

Stuur je deze mail vanuit outlook zelf of via de webmail?

Groetjes,
Patrick van Tele2

Hoi, het gebeurt als ik mezelf een test mail stuur om de accountsettings van het outlook mailprogramma te testen. Dat kan alleen vanuit outlook.
Ik heb het net ook getest vanuit webmail en ook dan gaat het fout:

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

host filter01asd2.se.isp-net.nl [82.215.18.98]
SMTP error from remote mail server after RCPT TO::
550 we do not accept mail from this address.
Reputatie 5
Badge +3
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- E-mailadres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor het versturen van al je gegevens! Ik zal verder je vraag/probleem hier behandelen!

Ik heb direct voor je gekeken naar de status van je mailbox, hierin kan ik niks geks vinden.
Dus als ik je goed begrijp krijg je bij het versturen van een testmail naar jezelf via outlook een foutmelding, deze melding ontvang je ook als je een e-mail verstuurd naar jezelf via de webmail!?

Kun je even controleren of je mailbox wellicht vol zit? Dit kun je zien onder in je webmail direct naar het instellingen icoontje!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Mailbox zit niet vol, en voor de rest klopt je samenvatting. De foutmelding had ik in de kop gezet van deze klacht, maar is helaas veranderd
Heb je nog meer gegevens nodig, of vragen, want ik moet weg en ik hoop dat je zo aan de slag kan zonder dat je me nog nodig hebt?
Reputatie 5
Badge +3
Ja ik heb het gewijzigd, zo is het topic beter te vinden voor andere mensen!
Enige wat ik graag van je wil weten is of ik je wachtwoord mag wijzigen zodat ik deze melding door kan zetten naar het hoofdkantoor!?
Je kunt de melding doorzetten naar het hoofdkantoor, geef je me daarvan ook de referentie? Wachtwoord wijzigen kan ik zelf niet, dus daar heb ik jullie sowieso voor nodig. Laat me dan weten wat het nieuwe ww is
Hoi, ik krijg meldingen dat het wachtwoord veranderd is, maar waarin..?
Controleer je priveberichten eens op dit Forum, dat doe je door op je avatar rechts bovenin je cherm te klikken en dan "prive berichten" te kiezen in het menu dat je dan ziet.
Misschien dat hij je een prive bericht heeft gestuurd met je nieuwe wachtwoord.
Reputatie 5
Badge +3
Correct, je bent me net voor, ik heb je een privé-bericht gestuurd.
@Patrick van Tele2

😉
Hoi, ik heb niets meer gehoord nav bovenstaande. Weten jullie iets meer en hoe lang zoiets zal duren..? Ik krijg helaas nog steeds de foutmelding binnen.
Reputatie 5
Badge +3
Helaas is je case nog in behandeling en heb ik nog geen informatie.
Reputatie 5
Badge +3
Hi,

We hebben een antwoord, heeft even mogen duren maargoed..
Dit e-mailadres wordt door de ontvangende partij geweigerd. Iets waar wij helaas geen invloed op hebben. Dit heeft waarschijnlijk te maken dat je e-mailadres in het verleden geblokkeerd is geweest ivm spam.

Als je nog steeds deze problemen ervaart is het enige wat ik je kan adviseren een ander e-mailadres te nemen.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Reputatie 5
Badge +3
Topic gesloten ivm inactiviteit!