beantwoord

Foutmelding bij inloggen zonnet webmail

• 16 februari 2018
  • 16 reacties
  • 1338 x bekeken

ik kan op 1 of de andere manier sinds kort niet meer op mijn zonnet account inloggen.
naam en wachtwoord zijn goed maar krijg steeds de foutmelding : aanmelden mislukt

wie heeft hier ook last van en hoe is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 1 maart 2018, 09:23

Ik heb het wachtwoord kunnen resetten en @overduin heeft weer kunnen inloggen in zijn webmail
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik heb daar geen last van.
ik kan op 1 of de andere manier sinds kort niet meer op mijn zonnet account inloggen.
naam en wachtwoord zijn goed maar krijg steeds de foutmelding : aanmelden mislukt

Rechtstreeks inloggen vanuit webmail.zonnet.nl
Vaak lukt het inloggen dan wel.
Kan weer storing zijn. Komt vaker voor.
Ook al geprobeerd andere browser te gebruiken?
cookies verwijdert?
Zet ook je klantnummer in je forum profiel zodat een moderator sneller je klacht kan uitzoeken en mee kan kijken
Ik log rechtstreeks in via da site van tele2, dit mag niet baten.
Een klantnummer heb ik niet omdat ik geen klant van tele2 ben.
Ik heb 2 zonnet mail adressen, bij de een lukt het wel, bij de ander niet.
Reputatie 7
Badge +4
Tele2 is geen gratis email provider zoals gmail of outlook. De email bljjft nadat je geen klant meer bent nog even werken om bv je laatste factuur te ontvangen. Daarna is het een best effort dienst zonder support. Het is dus zo ie zo aan te raden dat andere adres ook te gaan vervangen.
ik heb beide adressen meer dan 15 jaar en ben al 10 jaar geen klant meer bij tele2 waarom dan juist nu 1 van de 2 adressen die het in eens niet meer doet?...niet omdat het moet maar gewoon omdat het kan?
Henk van Tele2 zegt:
Heb jij een @zonnet.nl of @versatel e-mailadres? Dan zal jouw webmail-omgeving er vanaf nu anders uitzien. Geen paniek! Het ziet er anders uit, maar je kunt nog steeds dezelfde dingen doen.

Blijkbaar niet dus...
Reputatie 5
Badge +3
Hi overduin,

Dit zou in de theorie ook moeten werken.. Blijkbaar heb je wel wat problemen..
Zou je mij in een privé-bericht het e-mailadres kunnen versturen waar je problemen mee hebt?
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick
Reputatie 5
Badge +3
Patrick is momenteel afwezig dus neem het even voor hem over. Ik heb je mailadres ontvangen en zie dat deze niet geblokkeerd lijkt te zijn. Als je het goed vindt kan ik op afstand proberen je wachtwoord te resetten en dan kijken of ik kan inloggen. Ik wil je hiervoor vragen wel een privébericht te sturen met de volgende gegevens: Je naam, volledig adres en geboortedatum waar het mailadres op geregistreerd staat. Tevens nog 1 keer het mailadres (anders moet ik elke keer bij Patrick's privéberichten kijken 🙂 )
Patrick is momenteel afwezig dus neem het even voor hem over. Ik heb je mailadres ontvangen en zie dat deze niet geblokkeerd lijkt te zijn. Als je het goed vindt kan ik op afstand proberen je wachtwoord te resetten en dan kijken of ik kan inloggen. Ik wil je hiervoor vragen wel een privébericht te sturen met de volgende gegevens: Je naam, volledig adres en geboortedatum waar het mailadres op geregistreerd staat. Tevens nog 1 keer het mailadres (anders moet ik elke keer bij Patrick's privéberichten kijken 🙂 )

ja hoor prima
dan heb ik wel een linkje nodig 🙂
ter info, password is al eens gereset en kon toen nog steeds niet inloggen.
ik kon toen wel op mijn tele2 komen maar dat kan inmiddels ook niet meer.
Reputatie 5
Badge +3
Privébericht naar Jasper dat is het link je 🙂. Dat begrijp ik maar als ik het wachtwoord reset weet ik het wachtwoord en kan ik het desnoods verder uitzetten

click on the forget password. then create a new password. also happened to me. this method also applies to imessage for windows.

click on the forget password. then create a new password. also happened to me. this method also applies to imessage for windows.

tried that, doesn't work
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb het wachtwoord kunnen resetten en @overduin heeft weer kunnen inloggen in zijn webmail
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper