email tele2 webmail wordt afgesloten 180 dagen niet gebruikt

  • 15 december 2020
  • 26 reacties
  • 472 x bekeken

Ik kreeg een mail van tele2 dat mijn mail adres 180 dagen niet in gebruik is, dit klopt helemaal niet, ik heb al jaren bij jullie (verwijderd door moderator)@tele2.nl en die wil ik ook blijven behouden


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Je kunt beter niet je e-mailadres op een openbaar forum plaatsen, dan is de kans groot dat deze door een bot van kwaadwillenden wordt opgepakt en op spamlijsten wordt gezet Je kunt tot een uur na plaatsen je tekst aanpassen via de 3 puntjes rechtsonder je post.

Reputatie 7
Badge +4

Ik kreeg een mail van tele2 dat mijn mail adres 180 dagen niet in gebruik is, dit klopt helemaal niet, ik heb al jaren bij jullie en die wil ik ook blijven behouden

Heb je nog een betaald tele2 internet abonnement? Indien niet, dan kun je via die link in de email nog 6 maanden uitstel aanvragen. In die tijd kun je overstappen naar een ander e-mailadres.

Reputatie 6
Badge +2

 Hallo @ANITABOVENDEERDT 
Welkom op de Community! Ik heb meteen voor je gecheckt wat deze e-mail betekent.

Geen zorgen, de mailbox wordt niet afgesloten! Een groep klanten met een Tele2 mailbox heeft onterecht dit bericht gehad. Je mag dit bericht als niet verzonden beschouwen! Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden.

Mocht je meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 
 

Hallo,

IK (wpfisch@tele2.nl) heb vanochtend ook een email gekregen over het opheffen van mijn tele2 webmailadres. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden en geen problemen oplevert.

 

groeten,

Paul

Reputatie 7
Badge +4

Er is nu geen probleem, maar ik zou persoonlijk voor de toekomst toch iets anders gaan zoeken. Provider onafhankelijk het liefst.

@eric    In je quote van Anita staat haar e-mailadres. Kan je deze even verwijderen.?

Reputatie 7
Badge +4

Done

 Hallo @ANITABOVENDEERDT 
Welkom op de Community! Ik heb meteen voor je gecheckt wat deze e-mail betekent.

Geen zorgen, de mailbox wordt niet afgesloten! Een groep klanten met een Tele2 mailbox heeft onterecht dit bericht gehad. Je mag dit bericht als niet verzonden beschouwen! Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden.

Mocht je meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 
 

In de “sorry” email die wij vandaag ontvingen staat dat de Tele2 email accounts “vooralsnog” niet worden opgeheven. De email is per abuis verzonden door het systeem en stond dus al wel klaar…. in combinatie met vooralsnog neem ik aan dat Tele2 dit wel van plan is om te doen. Voor mij een reden om na al die jaren trouw Tele2 abonnee te zijn geweest nu om te zien naar een provider die dit soort acties nalaat. Of stuur een email zonder het woord vooralsnog en de daadwerkelijke plannen. Ik vind het zeer klantonvriendelijk om zonder alternatief een dergelijke email te sturen!

 

Reputatie 7
Badge +2

Hallo,

IK (****@tele2.nl) heb vanochtend ook een email gekregen over het opheffen van mijn tele2 webmailadres. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden en geen problemen oplevert.

 

groeten,

Paul

@Cas van Tele2, e-mailadres in oorspronkelijke post.

Hallo,

IK (****@tele2.nl) heb vanochtend ook een email gekregen over het opheffen van mijn tele2 webmailadres. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden en geen problemen oplevert.

 

groeten,

Paul

@Cas van Tele2, e-mailadres in oorspronkelijke post.

Gisteren was het probleem al bekend en vanmorgen zijn er dus nog steeds van dit soort emails verzonden…. of is het al eerder verzonden en is de brievenbus een dag later geleegd?

 Hallo @ANITABOVENDEERDT 
Welkom op de Community! Ik heb meteen voor je gecheckt wat deze e-mail betekent.

Geen zorgen, de mailbox wordt niet afgesloten! Een groep klanten met een Tele2 mailbox heeft onterecht dit bericht gehad. Je mag dit bericht als niet verzonden beschouwen! Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden.

Mocht je meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 
 

In de “sorry” email die wij vandaag ontvingen staat dat de Tele2 email accounts “vooralsnog” niet worden opgeheven. De email is per abuis verzonden door het systeem en stond dus al wel klaar…. in combinatie met vooralsnog neem ik aan dat Tele2 dit wel van plan is om te doen. Voor mij een reden om na al die jaren trouw Tele2 abonnee te zijn geweest nu om te zien naar een provider die dit soort acties nalaat. Of stuur een email zonder het woord vooralsnog en de daadwerkelijke plannen. Ik vind het zeer klantonvriendelijk om zonder alternatief een dergelijke email te sturen!

 

Hi anolis, 

 

Je mag natuurlijk een beetje doom denken en er een complotje in zien, maar waarschijnlijk stuurt Tele2 dit soort berichten naar klanten die hun abonnement opgezegd hebben.. Dat ging nu fout, dus vandaar dat je onterecht een dergelijk bericht hebt gekregen. Nu je gaat opzeggen zul je binnenkort wel weer dezelfde mail krijgen (maar dan terecht natuurlijk).

 

mvg, Martin

 Hallo @ANITABOVENDEERDT 
Welkom op de Community! Ik heb meteen voor je gecheckt wat deze e-mail betekent.

Geen zorgen, de mailbox wordt niet afgesloten! Een groep klanten met een Tele2 mailbox heeft onterecht dit bericht gehad. Je mag dit bericht als niet verzonden beschouwen! Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden.

Mocht je meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 
 

In de “sorry” email die wij vandaag ontvingen staat dat de Tele2 email accounts “vooralsnog” niet worden opgeheven. De email is per abuis verzonden door het systeem en stond dus al wel klaar…. in combinatie met vooralsnog neem ik aan dat Tele2 dit wel van plan is om te doen. Voor mij een reden om na al die jaren trouw Tele2 abonnee te zijn geweest nu om te zien naar een provider die dit soort acties nalaat. Of stuur een email zonder het woord vooralsnog en de daadwerkelijke plannen. Ik vind het zeer klantonvriendelijk om zonder alternatief een dergelijke email te sturen!

 

Hi anolis, 

 

Je mag natuurlijk een beetje doom denken en er een complotje in zien, maar waarschijnlijk stuurt Tele2 dit soort berichten naar klanten die hun abonnement opgezegd hebben.. Dat ging nu fout, dus vandaar dat je onterecht een dergelijk bericht hebt gekregen. Nu je gaat opzeggen zul je binnenkort wel weer dezelfde mail krijgen (maar dan terecht natuurlijk).

 

mvg, Martin

Ik heb exact dit emailbericht al eerder ontvangen als aankondiging van de opheffing van een @versatel.nl emailadres terwijl ik mijn abonnement helemaal niet opgezegd had. In plaats van dit gratis emailadres dat dagelijks in gebruik was door mijn vrouw (behorende bij ons telefoon, internet en tv abonnement van het eerste uur) konden wij die onder betaling doorlaten lopen via Zonnet. Tele2 verzend exact deze emails dus ook naar haar klanten die al jaren abonnee zijn (ik kan niet anders bedenken dan dat dit uit bezuinigingsoverwegingen gebeurd) en niet alleen omdat ze nu een fout hebben gemaakt. Bovendien krijg ik te lezen dat ze vooralsnog geen plannen hebben om de emailadressen op te heffen van de klanten die deze emails hebben ontvangen. Dus het is niet vreemd dat ik "doom” denk omdat ik er nu weer 1 ontving net na weer een fusie (Versatel, Tele2, Zonnet en T-Mobile). Vandaar….

Reputatie 7
Badge +4

Dit speelde meer dan een maand geleden. We hebben nog geen meldingen op het forum gezien van onterechte afsluitingen.

 Hallo @ANITABOVENDEERDT 
Welkom op de Community! Ik heb meteen voor je gecheckt wat deze e-mail betekent.

Geen zorgen, de mailbox wordt niet afgesloten! Een groep klanten met een Tele2 mailbox heeft onterecht dit bericht gehad. Je mag dit bericht als niet verzonden beschouwen! Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden.

Mocht je meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 
 

In de “sorry” email die wij vandaag ontvingen staat dat de Tele2 email accounts “vooralsnog” niet worden opgeheven. De email is per abuis verzonden door het systeem en stond dus al wel klaar…. in combinatie met vooralsnog neem ik aan dat Tele2 dit wel van plan is om te doen. Voor mij een reden om na al die jaren trouw Tele2 abonnee te zijn geweest nu om te zien naar een provider die dit soort acties nalaat. Of stuur een email zonder het woord vooralsnog en de daadwerkelijke plannen. Ik vind het zeer klantonvriendelijk om zonder alternatief een dergelijke email te sturen!

 

Hi anolis, 

 

Je mag natuurlijk een beetje doom denken en er een complotje in zien, maar waarschijnlijk stuurt Tele2 dit soort berichten naar klanten die hun abonnement opgezegd hebben.. Dat ging nu fout, dus vandaar dat je onterecht een dergelijk bericht hebt gekregen. Nu je gaat opzeggen zul je binnenkort wel weer dezelfde mail krijgen (maar dan terecht natuurlijk).

 

mvg, Martin

Ik heb exact dit emailbericht al eerder ontvangen als aankondiging van de opheffing van een @versatel.nl emailadres terwijl ik mijn abonnement helemaal niet opgezegd had. In plaats van dit gratis emailadres dat dagelijks in gebruik was door mijn vrouw (behorende bij ons telefoon, internet en tv abonnement van het eerste uur) konden wij die onder betaling doorlaten lopen via Zonnet. Tele2 verzend exact deze emails dus ook naar haar klanten die al jaren abonnee zijn (ik kan niet anders bedenken dan dat dit uit bezuinigingsoverwegingen gebeurd) en niet alleen omdat ze nu een fout hebben gemaakt. Bovendien krijg ik te lezen dat ze vooralsnog geen plannen hebben om de emailadressen op te heffen van de klanten die deze emails hebben ontvangen. Dus het is niet vreemd dat ik "doom” denk omdat ik er nu weer 1 ontving net na weer een fusie (Versatel, Tele2, Zonnet en T-Mobile). Vandaar….

Hoi hoi,

 

Nou, volgens mij zeggen ze dat ze dit soort berichten klaar hebben staan voor gebruikers van de Email die geen klanten meer zijn. Er is namelijk afgelopen zomer een afspraak gemaakt met de ACM over het gebruik van Email buiten je contract.. https://tweakers.net/nieuws/162644/consumenten-houden-vanaf-zomer-zes-maanden-toegang-tot-e-mailadres-bij-overstap.html. De mails die je per ongeluk hebt gekregen zijn voor klanten die geen actief gebruik maken van hun mail.. ze zijn aan het opschonen.

Dat het exact dezelfde mails zijn is waarschijnlijk ook wel simpel verklaarbaar.. InterNLnet zorgt dat zowel Zonnet, Versatel als Tele2 klanten hun email ontvangen en versturen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt gaan klagen als ze dit formeel gaan doen. Nu hebben ze nog geen acties uitgezet. Misschien houden ze zich gewoon aan die uitspraak dat je mail tot 6 maanden na opzeggen internetdienst in de lucht blijft. 

 Hallo @ANITABOVENDEERDT 
Welkom op de Community! Ik heb meteen voor je gecheckt wat deze e-mail betekent.

Geen zorgen, de mailbox wordt niet afgesloten! Een groep klanten met een Tele2 mailbox heeft onterecht dit bericht gehad. Je mag dit bericht als niet verzonden beschouwen! Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden.

Mocht je meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 
 

In de “sorry” email die wij vandaag ontvingen staat dat de Tele2 email accounts “vooralsnog” niet worden opgeheven. De email is per abuis verzonden door het systeem en stond dus al wel klaar…. in combinatie met vooralsnog neem ik aan dat Tele2 dit wel van plan is om te doen. Voor mij een reden om na al die jaren trouw Tele2 abonnee te zijn geweest nu om te zien naar een provider die dit soort acties nalaat. Of stuur een email zonder het woord vooralsnog en de daadwerkelijke plannen. Ik vind het zeer klantonvriendelijk om zonder alternatief een dergelijke email te sturen!

 

Hi anolis, 

 

Je mag natuurlijk een beetje doom denken en er een complotje in zien, maar waarschijnlijk stuurt Tele2 dit soort berichten naar klanten die hun abonnement opgezegd hebben.. Dat ging nu fout, dus vandaar dat je onterecht een dergelijk bericht hebt gekregen. Nu je gaat opzeggen zul je binnenkort wel weer dezelfde mail krijgen (maar dan terecht natuurlijk).

 

mvg, Martin

Ik heb exact dit emailbericht al eerder ontvangen als aankondiging van de opheffing van een @versatel.nl emailadres terwijl ik mijn abonnement helemaal niet opgezegd had. In plaats van dit gratis emailadres dat dagelijks in gebruik was door mijn vrouw (behorende bij ons telefoon, internet en tv abonnement van het eerste uur) konden wij die onder betaling doorlaten lopen via Zonnet. Tele2 verzend exact deze emails dus ook naar haar klanten die al jaren abonnee zijn (ik kan niet anders bedenken dan dat dit uit bezuinigingsoverwegingen gebeurd) en niet alleen omdat ze nu een fout hebben gemaakt. Bovendien krijg ik te lezen dat ze vooralsnog geen plannen hebben om de emailadressen op te heffen van de klanten die deze emails hebben ontvangen. Dus het is niet vreemd dat ik "doom” denk omdat ik er nu weer 1 ontving net na weer een fusie (Versatel, Tele2, Zonnet en T-Mobile). Vandaar….

Hoi hoi,

 

Nou, volgens mij zeggen ze dat ze dit soort berichten klaar hebben staan voor gebruikers van de Email die geen klanten meer zijn. Er is namelijk afgelopen zomer een afspraak gemaakt met de ACM over het gebruik van Email buiten je contract.. https://tweakers.net/nieuws/162644/consumenten-houden-vanaf-zomer-zes-maanden-toegang-tot-e-mailadres-bij-overstap.html. De mails die je per ongeluk hebt gekregen zijn voor klanten die geen actief gebruik maken van hun mail.. ze zijn aan het opschonen.

Dat het exact dezelfde mails zijn is waarschijnlijk ook wel simpel verklaarbaar.. InterNLnet zorgt dat zowel Zonnet, Versatel als Tele2 klanten hun email ontvangen en versturen.

 

Nou wij zijn dus al zeer veel jaren klant van Tele2 (vanaf het moment dat je met een code voor je telefoonnummer goedkoper kon bellen via hen) en maakten gewoon gebruik van die emailadressen. Wij zijn niet overgestapt. Heel vreemd dat die dan ineens “buiten je contract worden verklaard”. Dat er opgeschoond wordt en er emailadressen verwijderd worden die niet gebruikt worden vind ik heel logisch en prima, maar dat was hier volstrekt niet het geval. 

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/overname-zonnet-en-verstatel/#:~:text=Als%20je%20geen%20keuze%20maakt,.zonnet.nl%2Faanbieding.

 Hallo @ANITABOVENDEERDT 
Welkom op de Community! Ik heb meteen voor je gecheckt wat deze e-mail betekent.

Geen zorgen, de mailbox wordt niet afgesloten! Een groep klanten met een Tele2 mailbox heeft onterecht dit bericht gehad. Je mag dit bericht als niet verzonden beschouwen! Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden.

Mocht je meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 
 

In de “sorry” email die wij vandaag ontvingen staat dat de Tele2 email accounts “vooralsnog” niet worden opgeheven. De email is per abuis verzonden door het systeem en stond dus al wel klaar…. in combinatie met vooralsnog neem ik aan dat Tele2 dit wel van plan is om te doen. Voor mij een reden om na al die jaren trouw Tele2 abonnee te zijn geweest nu om te zien naar een provider die dit soort acties nalaat. Of stuur een email zonder het woord vooralsnog en de daadwerkelijke plannen. Ik vind het zeer klantonvriendelijk om zonder alternatief een dergelijke email te sturen!

 

Hi anolis, 

 

Je mag natuurlijk een beetje doom denken en er een complotje in zien, maar waarschijnlijk stuurt Tele2 dit soort berichten naar klanten die hun abonnement opgezegd hebben.. Dat ging nu fout, dus vandaar dat je onterecht een dergelijk bericht hebt gekregen. Nu je gaat opzeggen zul je binnenkort wel weer dezelfde mail krijgen (maar dan terecht natuurlijk).

 

mvg, Martin

Ik heb exact dit emailbericht al eerder ontvangen als aankondiging van de opheffing van een @versatel.nl emailadres terwijl ik mijn abonnement helemaal niet opgezegd had. In plaats van dit gratis emailadres dat dagelijks in gebruik was door mijn vrouw (behorende bij ons telefoon, internet en tv abonnement van het eerste uur) konden wij die onder betaling doorlaten lopen via Zonnet. Tele2 verzend exact deze emails dus ook naar haar klanten die al jaren abonnee zijn (ik kan niet anders bedenken dan dat dit uit bezuinigingsoverwegingen gebeurd) en niet alleen omdat ze nu een fout hebben gemaakt. Bovendien krijg ik te lezen dat ze vooralsnog geen plannen hebben om de emailadressen op te heffen van de klanten die deze emails hebben ontvangen. Dus het is niet vreemd dat ik "doom” denk omdat ik er nu weer 1 ontving net na weer een fusie (Versatel, Tele2, Zonnet en T-Mobile). Vandaar….

Hoi hoi,

 

Nou, volgens mij zeggen ze dat ze dit soort berichten klaar hebben staan voor gebruikers van de Email die geen klanten meer zijn. Er is namelijk afgelopen zomer een afspraak gemaakt met de ACM over het gebruik van Email buiten je contract.. https://tweakers.net/nieuws/162644/consumenten-houden-vanaf-zomer-zes-maanden-toegang-tot-e-mailadres-bij-overstap.html. De mails die je per ongeluk hebt gekregen zijn voor klanten die geen actief gebruik maken van hun mail.. ze zijn aan het opschonen.

Dat het exact dezelfde mails zijn is waarschijnlijk ook wel simpel verklaarbaar.. InterNLnet zorgt dat zowel Zonnet, Versatel als Tele2 klanten hun email ontvangen en versturen.

 

Nou wij zijn dus al zeer veel jaren klant van Tele2 (vanaf het moment dat je met een code voor je telefoonnummer goedkoper kon bellen via hen) en maakten gewoon gebruik van die emailadressen. Wij zijn niet overgestapt. Heel vreemd dat die dan ineens “buiten je contract worden verklaard”. Dat er opgeschoond wordt en er emailadressen verwijderd worden die niet gebruikt worden vind ik heel logisch en prima, maar dat was hier volstrekt niet het geval. 

 

Volgens mij gaf Tele2 toch ook toe dat ze een fout gemaakt hebben. Deze berichten naar de verkeerde gebruikers hebben verstuurd.. wat is nu eigenlijk uw punt? Niet onvriendelijk bedoeld, maar ik snap uw probleem niet.. 

 

mvg, Martin

 Hallo @ANITABOVENDEERDT 
Welkom op de Community! Ik heb meteen voor je gecheckt wat deze e-mail betekent.

Geen zorgen, de mailbox wordt niet afgesloten! Een groep klanten met een Tele2 mailbox heeft onterecht dit bericht gehad. Je mag dit bericht als niet verzonden beschouwen! Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden.

Mocht je meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 
 

In de “sorry” email die wij vandaag ontvingen staat dat de Tele2 email accounts “vooralsnog” niet worden opgeheven. De email is per abuis verzonden door het systeem en stond dus al wel klaar…. in combinatie met vooralsnog neem ik aan dat Tele2 dit wel van plan is om te doen. Voor mij een reden om na al die jaren trouw Tele2 abonnee te zijn geweest nu om te zien naar een provider die dit soort acties nalaat. Of stuur een email zonder het woord vooralsnog en de daadwerkelijke plannen. Ik vind het zeer klantonvriendelijk om zonder alternatief een dergelijke email te sturen!

 

Hi anolis, 

 

Je mag natuurlijk een beetje doom denken en er een complotje in zien, maar waarschijnlijk stuurt Tele2 dit soort berichten naar klanten die hun abonnement opgezegd hebben.. Dat ging nu fout, dus vandaar dat je onterecht een dergelijk bericht hebt gekregen. Nu je gaat opzeggen zul je binnenkort wel weer dezelfde mail krijgen (maar dan terecht natuurlijk).

 

mvg, Martin

Ik heb exact dit emailbericht al eerder ontvangen als aankondiging van de opheffing van een @versatel.nl emailadres terwijl ik mijn abonnement helemaal niet opgezegd had. In plaats van dit gratis emailadres dat dagelijks in gebruik was door mijn vrouw (behorende bij ons telefoon, internet en tv abonnement van het eerste uur) konden wij die onder betaling doorlaten lopen via Zonnet. Tele2 verzend exact deze emails dus ook naar haar klanten die al jaren abonnee zijn (ik kan niet anders bedenken dan dat dit uit bezuinigingsoverwegingen gebeurd) en niet alleen omdat ze nu een fout hebben gemaakt. Bovendien krijg ik te lezen dat ze vooralsnog geen plannen hebben om de emailadressen op te heffen van de klanten die deze emails hebben ontvangen. Dus het is niet vreemd dat ik "doom” denk omdat ik er nu weer 1 ontving net na weer een fusie (Versatel, Tele2, Zonnet en T-Mobile). Vandaar….

Hoi hoi,

 

Nou, volgens mij zeggen ze dat ze dit soort berichten klaar hebben staan voor gebruikers van de Email die geen klanten meer zijn. Er is namelijk afgelopen zomer een afspraak gemaakt met de ACM over het gebruik van Email buiten je contract.. https://tweakers.net/nieuws/162644/consumenten-houden-vanaf-zomer-zes-maanden-toegang-tot-e-mailadres-bij-overstap.html. De mails die je per ongeluk hebt gekregen zijn voor klanten die geen actief gebruik maken van hun mail.. ze zijn aan het opschonen.

Dat het exact dezelfde mails zijn is waarschijnlijk ook wel simpel verklaarbaar.. InterNLnet zorgt dat zowel Zonnet, Versatel als Tele2 klanten hun email ontvangen en versturen.

 

Nou wij zijn dus al zeer veel jaren klant van Tele2 (vanaf het moment dat je met een code voor je telefoonnummer goedkoper kon bellen via hen) en maakten gewoon gebruik van die emailadressen. Wij zijn niet overgestapt. Heel vreemd dat die dan ineens “buiten je contract worden verklaard”. Dat er opgeschoond wordt en er emailadressen verwijderd worden die niet gebruikt worden vind ik heel logisch en prima, maar dat was hier volstrekt niet het geval. 

 

Volgens mij gaf Tele2 toch ook toe dat ze een fout gemaakt hebben. Deze berichten naar de verkeerde gebruikers hebben verstuurd.. wat is nu eigenlijk uw punt? Niet onvriendelijk bedoeld, maar ik snap uw probleem niet.. 

 

mvg, Martin

Ik weet niet hoe ik het nog beter kan uitleggen dat dit. Het is enorm vervelend als je al jaren een trouwe klant bent dat er ineens (Versatel) emailadressen worden opgeheven / overgeheveld naar fusiepartners. Zogenaamd omdat ze gratis zijn, terwijl je er al jarenlang bij je maandelijkse abonnement (Bellen, TV en Internet) gebruikt. Dat is ons dus overkomen en met die laatste mail leek het erop dat ze dat bleven doen (maar nu met Tele2). Mijn vrouw had net al haar contacten benaderd met het verzoek voortaan gebruik te maken van een ander emailadres. Daarna gaven ze aan dat dit een fout was en dat ze “vooralsnog” niet van plan zijn om Tele2 emailadressen op te heffen. Ik heb dit overigens (inmiddels meer dan een maand geleden) niet voor andere klanten op dit forum gezet, maar om schriftelijk te communiceren met Tele2 (medewerkers) omdat communicatie per email ook niet meer mogelijk is. Vooralsnog proberen wij er maar op te vertrouwen dat Tele2 onze huidige emailadressen inderdaad gewoon met rust laat en anders gaan wij, op het moment dat dit niet zo blijkt te zijn, omzien naar alternatieven. 

 Hallo @ANITABOVENDEERDT 
Welkom op de Community! Ik heb meteen voor je gecheckt wat deze e-mail betekent.

Geen zorgen, de mailbox wordt niet afgesloten! Een groep klanten met een Tele2 mailbox heeft onterecht dit bericht gehad. Je mag dit bericht als niet verzonden beschouwen! Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor het melden.

Mocht je meer vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar! 
 

Hallo Cas, ik heb een betaald abonnement bij Tele2 met een Zonnet mailadres. Als ik nu overstap naar een andere provider, blijft dat mailadres dan wel actief? Want ik lees ook dat andere topic over die gratis zonnetadressen die omgezet zijn. 

Reputatie 7
Badge +4

Op het moment dat jouw internet verbinding wordt opgezegt zal ook je gratis email adres gaan verdwijnen.

Je kunt inderdaad je email adres behouden door er een betaald abonnement bij zonnet.nl van te maken. Ook bij een andere provider als KPN/Ziggo heb je alleen een email adres zo lang je internet abonnement duurt. Dat is niet handig bij overstappen. Je zou ook alvast een provider onafhankelijk email adres kunnen aanmaken en starten met dat te gebruiken. Gmail of Hotmail etc. zijn daar goede voorbeelden van.

Ik heb gebeld met Tele2, die zeggen dat het altijd actief blijft. Zolang je aet maar inlogt. Alleen vraag ik mij af, of de medewerker wel het juiste antwoord geeft.

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou dat niet geloven. Kijk maar op de webpagina van deze email provider.

Mijn oude zonnet adressen zijn ook opgeheven per 1-1-2021. Geen probleem trouwens, ik had mijn persoonlijke domeinnaam met email allang in gebruik.

 

Ik zou dat niet geloven. Kijk maar op de webpagina van deze email provider.

Mijn oude zonnet adressen zijn ook opgeheven per 1-1-2021. Geen probleem trouwens, ik had mijn persoonlijke domeinnaam met email allang in gebruik.

 

Wellicht dat iemand van Tele2 hier nog even op kan reageren.

@Eric, ik lees een topic vol problemen bij dat overstappen naar die Zonnetprovider. Jij geen last van?

Reputatie 7
Badge +4

Zoals ik al aangaf, ik heb mijn eigen domeinnaam met email aangemaakt. Dus los van gmail,zonnet etc. Ik heb dus geen last gehad van het stopzetten van de gratis zonnet mails.