beantwoord

email

• 4 maart 2017
  • 16 reacties
  • 379 x bekeken

hallo mijn email geeft deze storing aan This is the mail system at host deliver01.zonnet.isp-net.nl. he
icon

Beste antwoord door BaardDraakje 4 maart 2017, 11:52

Hey Hein,

Bedankt voor de verdere info. Hoeveel % staat er dan linksonderin? Wat gebeurt en dan als je een mail verstuurt ? Krijg je dan ook een foutmelding?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey Hein143,

Welkom op het forum! 🙂

Ik geloof dat de helft van je post mist. Heb je wat meer informatie voor ons? Met zo'n korte uitleg kunnen we weinig voor je betekenen. Wat voor foutmelding geeft hij nu precies? Wat lukt er precies niet? Gebruik je de webmail via een internet browser of via een e-mail programma zoals Microsoft Outlook bijvoorbeeld?
gebruik gewoon webmail van zonnet heb de mail geleegd ook de prullenbak nu krijg ik geen mail binnen en vesturen wil ook niet als ik mij een mail stuur via een andere krijg een MAILER-DAEMON@deliver01.zonnet.isp-net.nl
Reputatie 5
Badge +2
Hey Hein,

Bedankt voor de verdere info. Hoeveel % staat er dan linksonderin? Wat gebeurt en dan als je een mail verstuurt ? Krijg je dan ook een foutmelding?
hij stond op 83 % heb mails verwijderd prullenbak geleegd staat hij opeens op 100% als een mail wil wil zegt die foutmelding herstellen negeren of annuleren mvg Hein
Reputatie 5
Badge +2
Probeer eens even een andere browser. Google Chrome of Mozzila firefox
heb ik al gedaan blijft hetzelfde
morgen maar even bellen naar tele2 bedank voor de moeite baarddraakje
Badge +1
Hallo Hein143,

Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk hoe je de email binnenhaalt. Log je in via de website?
Zou je in ieder geval je postvak in helemaal willen legen? de voorkeur is om om alle mappen te legen.
Het is een foutrapport dat een map vol is.

Graag hoor ik van je.

Groetjes heidy
Goedemorgen ik log in via tele2 webmail en dan mijn naam en dan zonnet heb al veel mappen verwijderd stond de balk op 83% ging naar 72% en nou staat die opeens op 100%
Badge +1
Hoi Hein,

Heb je de mappen verwijderd? Kan het zijn dat er nog items in je prullenbak staan?
Vermoedelijk heb je weer voldoende ruimte als je prullenbak heb geleegd. Maar controleer wel goed welke items je definitief wilt verwijderen.

Groetjes Heidy
Goeiemorgen we hebben al veel mappen verwijderd ook de prullen bak geleegd maar staat nog steeds op 100% krijg geen mail meer binnen en kan ook niet versturen mvg Hein
goede morgen krijg geen mail binnen via de webmail heb zoveel mogelijk mappen geleegd en de prullenbak ook als ik een email verstuur geeft die aan niet verstuurd word gebruik trouwens zonnet de percentage ging van 83 naar 72% en staat nou opeens op 100% procent mvg Hein

** Dubbel topic verplaats naar huidig topic, het is niet nodig om een 2de topic te openen voor hetzelfde probleem **
Badge +1
Hoi Hein,
Ik heb je een PB gestuurd.

Groetjes Heidy
Badge +1
Hein,

Dankjewel voor je vertrouwen. Ik heb eigenlijk gelijk al het probleem gezien.
Jouw mailbox is vol. Vooral de bestanden die in de verzonden items staan, met name de bijlages zul je moeten verwijderen.
We hebben ongeveer ruimte voor 20MB voor de gehele mailbox. Daarnaast staan er nog mailtjes in je spambox.
Je kunt het beste de grootste bestanden kunnen saven op je PC, en daarna verwijderen. Wat ook belangrijk is, leeg je prullenbak anders blijven ook hier je items staan en blijf je 100% houden.
De meeste ruimte wordt nu ingenomen door de bijlages in de inbox en verzonden items.

Dit moet de oplossing zijn, dat hoor ik natuurlijk graag.
Ik heb je ww moeten veranderen, het nieuwe ww heb je in een PB.

Groetjes Heidy
Badge +1
Hoi Hein,

Ik hoop dat je probleem nu is opgelost.
In ieder geval een fijn weekend :)

Groetjes Heidy
Badge +1
Hein,

Ik ga er vanuit dat je probleem is opgelost :)

Groetjes Heidy