e-mails komen vertraagd binnen op zonnet adres

  • 21 April 2021
  • 5 reacties
  • 108 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik krijg op dit moment vertraagd e-mails binnen op mijn zonnet adres. Mails doen er ongeveer 15 á 20 minuten over om binnen te komen. Helaas gaat het hier om 2 staps verificatiemails die binnen 4 minuten verlopen. Ook test mails aan mezelf vanaf mijn eigen mail adres of vanaf g-mail komen met 15+ minuten vertraging binnen. Is er een storing bekend? Weer een spam-golf?

 

(ps Vanmorgen vroeg kreeg ik mails wel gewoon binnen. Als ik mails verzend naar een g-mail worden die wel correct verzonden en komen vrijwel instant aan)


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

pff.. Het is altijd weer wat he met zo'n provider adres.

Verdere comments, zie mijn eerdere posts...

Ha, ik weet het eric. Helaas zijn mijn problemen met g-mail voor mijn main account ook nog steeds niet opgelost, dus ook daar geen garanties… 

 

Ik zie dat anderen ook problemen hebben, dus het lijkt inderdaad een algemener probleem te zijn waardoor mails klaarblijkelijk lang in de wacht staan. Ik kreeg inmiddels een hele bups binnen, en de verificatie is eindelijk ook gelukt. Ik blijf het gewoon maar netjes melden. Dat is tenslotte de enige weg naar verbetering van de dienst.

 

Reputatie 7
Badge +12

Fijn dat het weer (deels) werkt. Jij blijft gelukkig de uitkijk postop het zonnet email schip!

Ik kreeg vanmorgen pas de eerste authentificatie code binnen die ik gisteren voor 2en had aangevraagd. Ik neem maar aan dat het in een spam rij heeft vastgestaan. Testmails komen nu in ieder geval weer normaal binnen. Maar ja, zelfs mijn eigen provider stuurt mij spam zonder toestemming en werkt zo mee aan het probleem. Jammer.

Vandaag duurt het wederom nog steeds zo'n 20 minuten.

Zelfs vanuit een cliënt mailserver gebeurt er helemaal niets die toch via de smtp van Tele2 zou moeten gaan. Zelfs als ik vanuit de webmail stuur gebeurt er niets!
ICT problemen zijn dus niet allen aan de GGD of BD voorbehouden.

Reageer