beantwoord

E-mail weer geblokkeerd

• 28 juni 2018
  • 11 reacties
  • 2590 x bekeken

Sinds 2017 ben ik geëmigreerd naar Spanje. Ik heb toen mijn abonnementen bij tele2 opgezegd. Mijn emailadressen zouden geldig blijven zolang ik die zou blijven gebruiken. Voor de derde keer dit jaar (ik heb het toen opgelost via de chat in Facebook) kreeg ik de melding dat dit emailadres geblokkeerd is. Ik kan wel op MijnTele 2 inloggen maar ik krijg nog steeds de melding "dit account is geblokkerd"...

Kan dit nog ongedaan worden gemaakt?

Alvast bedankt.
Maryán
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 2 juli 2018, 14:13

Hi,

Ik heb de mail kunnen deblokkeren. Wel wil ik je adviseren om de wachtwoord per direct te wijzigen.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tele2 is geen gratis email provider. Ondanks dat het vaak goed gaat kun je beter een echte email provider zoals gmail (google) of outlook (microsoft) kunnen gaan gebruiken.
Hoi Eric, bedankt voor je reactie maar dat helpt helaas niet. Ik heb dat account meer dan 10 jaar gebruikt en daarom ontvang ik nog af en toe een bericht.

Is er echt geen mogelijkheid om mijn e-mail te resetten?
Ik heb geprobeerd om mijn wachtwoord te wijzigen maar dat werk ook niet...

Alvast bedankt.
Maryán
Reputatie 7
Badge +4
Je zult best wel weer hulp kunnen vinden via de helpdesk of uiteindelijk via een Tele2 moderator hier op het forum. Maar dat blijft een beetje tobben als ex klant. Daarom zou je de mensen van wie je nog wel eens een email krijgt kunnen informeren over je nieuwe email adres zodat je uiteindelijk van je Tele2 email af kan.
Hoi Eric,

Bedankt, Ik zal dat zeker doen. Hoe kan ik met een moderator in contact te komen?
Reputatie 7
Badge +4
Die lezen hier mee, maar dat kan een paar dagen duren.
Reputatie 5
Badge +3
Hi Maryan.lopez,

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Voormalig Adres
- Voormalig Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- E-mailadres
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick
Reputatie 5
Badge +3
Hi,

Ik heb de mail kunnen deblokkeren. Wel wil ik je adviseren om de wachtwoord per direct te wijzigen.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hoi Patrick,

Bedankt. Ik heb geprobeerd om in te loggen, maar (met mijn oude wachtwoord) het lukt me nog niet.

Gr,
Maryán
Reputatie 5
Badge +3
Reset je wachtwoord even!
Ik heb het gedaan, maar ik krijgt nog steeds de bericht: Dit account is geblokkeerd!
Opgelost! Bedankt!!