beantwoord

E-mail versturen met je zonnet account op VDSL 40mbs

• 26 februari 2015
  • 11 reacties
  • 359 x bekeken

"Vorige maand ben ik van Tele2 Adsl overgestapt naar Tele2 VDSL.Ik kan
nu wel e-mail ontvangen maar niet meer verzenden met mijn zonnet account
Mijn account instellingen zijn 100& goed..Weet iemand waarom dit niet meer kan ??"

Is dit inmiddels al opgelost door Tele 2.Als je de klantenservice belt weten nergens van
en willen ze in mijn PC kijken of ik de instellingen staan. Tja ik ben ITC er.
icon

Beste antwoord door johanv 12 april 2015, 21:37

Hoera het werkt weer !!!!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Johanv,

Hoogstwaarschijnlijk heb je hier op dit moment last van.
Klanten die net zijn overgestapt kunnen problemen hebben met hun mail. Ik wil je aanraden de webmail omgeving te gebruiken.
We zijn hard op zoek naar een oplossing, sorry voor deze situatie.

Groetjes, Lotte
Bedankt Lotte ,

Ik ben inmiddels op de hoogte.

Groetjes Johan
Hoi Johanv,

Hoogstwaarschijnlijk heb je hier op dit moment last van.
Klanten die net zijn overgestapt kunnen problemen hebben met hun mail. Ik wil je aanraden de webmail omgeving te gebruiken.
We zijn hard op zoek naar een oplossing, sorry voor deze situatie.

Groetjes, Lotte
Misschien is het handig om het uit te leggen waarom het al zo'n 6 weken duurt en er nog steeds geen oplossing is .
Reputatie 3
Badge +5
Hallo Johanv,

Wil je mij via een privébericht je klantnummer, mailadres en volledige adresgegevens sturen? Je stuurt me een privébericht door op mijn foto te klikken en vervolgens op "bericht".
Groetjes, Lotte
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor het versturen van je gegevens.
Helaas kan ik je geen uitleg geven waarom het precies zo lang duurt.
Ik heb je gegevens gecontroleerd en zie dat je inderdaad in de eerder genoemde groep valt.
Ik begrijp ook dat je aan dit antwoord op dit moment nog niet zo veel hebt, maar we doen ons best om de situatie op te lossen.
Als ik meer informatie voor je heb, laat ik het weten.

Groetjes, Lotte
Hallo Lotte,

Ik had gehoopt dat je wat technisch uitleg zou geven over waarom het nu al 6 weken duurt.
Nu krijg ik de indruk dat jullie het zelf niet weten of geen hebben om er iets aan te doen
bij gebrek aan knowhow . Als oud troubleshooter heb ik hier weinig begrip voor.Waarom bv
geen koppeling aan de nieuwere tele2 mailserver
Reputatie 3
Badge +5
Hallo Johanv,

Ik kan me voorstellen dat je als oud troubleshooter graag de technische details wilt weten van dit issue.
Echter niet iedereen op ons forum kan met deze informatie uit de voeten, daarom kiezen wij ervoor om de informatie algemeen te houden zonder te veel "technobabbel".
We weten van te voren niet wat het kennis niveau is van onze forumbezoekers.

De oorzaak waarom je nu geen mail kan versturen is helaas niet heel eenvoudig om te vinden, ook omdat we meer dan 4 miljoen e-mail adressen hebben.
Het probleem werd alleen in zeer specifieke combinaties zichtbaar. Helaas is het zo dat de oplossing al net zo lastig is als het vinden van het probleem.

Het koppelen van de @versatel.nl e-mail aan het @tele2.nl is helaas niet mogelijk, dit heeft er mee onder andere mee te maken het het fysiek 2 gescheiden systemen zijn.

Voor nu kan ik je alleen vragen om je geduld, wij doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk verholpen te hebben.

Groetjes, Lotte
Hallo Lotte,

Bedankt voor je uitleg .Ik vraag me af of het ook meer dan 6 weken zou duren als al die 4 miljoen e-mailers
geen post zouden kunnen versturen. I:?n mijn gedachten gang zou het niet moeilijk zijn om de overgestapte zonnet en versatel accounts te vervangen dus virtueel opzeggen en vervangen door een nieuw Tele2 account dus mij als nieuwe klant beschouwen ten koste van je zonnet e-mail adres . Je maakt mij niet wijs dat er alle dagen iemand bezig is met het zoeken van een oplossing want dan is ie mi geen knip voor de neus waard..
Tja daar krijg je geen antwoord op.
Hoera het werkt weer !!!!
Reputatie 3
Badge +5
Fijn om te horen Johan!