E-mail probleem

  • 11 juni 2020
  • 7 reacties
  • 327 x bekeken

Het is logisch dat Tele2 accounts blokkeerd, en dat is goed.

Maar er is een probleem met de manier hoe de accounts worden geblokkeerd.

Het is nogsteeds mogelijk om dan in te loggen via POP3/IMAP.

 

 

Wilde dit even kwijt, hopelijk word er wat mee gedaan :)

 

Mvg,

Enter


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het beste kun je een gmail of outlook adres aanmaken en gaan gebruiken.

Het beste kun je een gmail of outlook adres aanmaken en gaan gebruiken.

Snap ik, ik gebruik het ook niet (meer). Maar het gaat mij om het idee, en dat dit helemaal niet goed geregeld is.

Reputatie 7
Badge +4

Tele2 is een internet access provider. Het gratis bijproduct email is vooral bedoeld voor het ontvangen van de factuur.

Reputatie 7
Badge +1

Als je nog kan inloggen, hoe weet je dan dat je account is geblokkeerd?

Als je nog kan inloggen, hoe weet je dan dat je account is geblokkeerd?

Als ik op de pagina van de van webmail inlog, staat er “Dit account is geblokkeerd”, maar als ik inlog via IMAP/POP3 werkt het nog wel

Reputatie 7
Badge +1

Als je nog kan inloggen, hoe weet je dan dat je account is geblokkeerd?

Als ik op de pagina van de van webmail inlog, staat er “Dit account is geblokkeerd”, maar als ik inlog via IMAP/POP3 werkt het nog wel

Ah ok, dat is een heldere tegenstelling waar een moderator vast wat mee kan.

Reputatie 4
Badge

Hey @Enter, dat is goede feedback waar wij wat aan hebben. Ik zit dit gelijk intern door naar de juiste afdeling. Thanks voor het doorgeven en meedenken! :thumbsup_tone4:

Groetjes, 

Rox

Reageer