vraag

e-mail adres te oud

  • 17 september 2020
  • 9 reacties
  • 321 x bekeken

mijn e-mail geeft sinds een paar dagen de opmerking: “inloggen mislukt” een nieuw ww aanvragen lukt niet, en met de helpdesk kom ik ook niet verder. ik krijg de opmerking dat mijn e-mail adres te oud is.  Ik heb het zowel gehad met Tele2.

Toch wil ik nog graag weten wat er aan mail is binnen gekomen, voor ik Tele2 vaarwel zeg.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Is het een Tele2, Versatel of Zonnet e-mailadres? Ben je nog betalende klant voor vast internet?

Reputatie 4

Het lijkt er steeds meer op dat tele2 de e-mail overdragen heeft aan een stelletje incompetente cowboys, vind je ook niet @pipodeclown ? Schijnbaar weet de eigen helpdesk van tele2 ook niet wat er aan de hand is met de mail. Volgens mij kan Tele2 deze hele ‘overdracht’ van mail aan die clowns van zonnet (of interNLnet of wie het ook zijn, daar ben ik nog steeds niet achter omdat ze niet capabel genoeg zijn om op hun eigen contactformulier te reageren) maar beter ongedaan maken, en er nu vliegensvlug voor zorgen dat de e-mail in handen komt van een professionele partij die wel weet hoe ze met e-mail om moeten gaan, in plaats van deze partij die valselijk beweert deel uit te maken van één van de grootste hostingpartijen van Nederland, terwijl ze niet eens in staat zijn hun eigen e-mail adres correct in te stellen. Wat een absolute aanfluiting, absoluut op het absurde af.

Is het een Tele2, Versatel of Zonnet e-mailadres? Ben je nog betalende klant voor vast internet?


het is een Tele2 mail adres, en ik ben betalende klant, voor het hele pakket, dus voor e-mail, vast internet en TV.

het is een Tele2 mail adres, en ik ben betalende klant, voor het hele pakket, dus voor e-mail, vast internet en TV.

Reputatie 5
Badge

Hey @pietersake,

Bedankt voor jouw reactie! Laten we meteen kijken naar een oplossing. Kan je mij een privébericht sturen met het e-mailadres waarmee jij problemen hebt?
Dan zorg ik ervoor dat de specialisten naar jouw probleem kijken.

Om het onderzoek te starten is het belangrijk dat we een aantal dingen controleren. Wat gebeurd er als je inlogt? Krijg je een foutcode of blijft het inlogscherm hangen?

Vaak helpt het om een incognitoscherm te openen en dan te proberen in loggen. Je kan hier op deze website lezen hoe je een incognitoscherm opent.
Ook kan je de cookies  verwijderen van je browser, op deze website wordt uitgelegd hoe je dat doet. Dit biedt soms ook de oplossing!

Ik hoor graag van je of bovenstaande tips hebben geholpen. Geef je ons een update? Ik sta voor je klaar! :thumbsup:

Hallo Cas,

ik heb vandaag weer geprobeerd in te loggen. Eerst het incognito scherm geopend en cookies verwijderd. Daarna geprobeerd om via Tele2 web mail bij mijn e-mail adres te komen, maar ik blijf de opmerking aanmelding mislukt krijgen.

Het is jammer maar de tips hebben dus niet geholpen. Ik reken nog steeds op jullie kunnen en kennis.

Vriendelijke groet,
Pieter Sake, met het e-mail adres: xxxxxxxxx@tele2.nl

Reputatie 7
Badge +1

Het is niet verstandig om je e-mailadres op een openbaar forum te plaatsen, zodat het door bots gescand kan worden en toegevoegd aan spamlijsten. Cas vroeg om een privé bericht. Een moderator zal het e-mailadres uit je post verwijderen.

Het is niet verstandig om je e-mailadres op een openbaar forum te plaatsen, zodat het door bots gescand kan worden en toegevoegd aan spamlijsten. Cas vroeg om een privé bericht. Een moderator zal het e-mailadres uit je post verwijderen.

Het is niet verstandig om je e-mailadres op een openbaar forum te plaatsen, zodat het door bots gescand kan worden en toegevoegd aan spamlijsten. Cas vroeg om een privé bericht. Een moderator zal het e-mailadres uit je post verwijderen.

Hallo pipodeclown,

ik meende (ik ben een leek natuurlijk) dat ik met Cas communiceerde, maar naar het schijnt is dat niet het geval. Kun jij me vertellen hoe het wel moet, want ik zit nu al 2 weken zonder e-mail. Bij voorbaat mijn dank.

pietersake

 

Een privébericht aan b.v. een moderator kan je sturen door op de foto van de moderator ( Cas ) te klikken en dan ”stuur bericht

Reageer