vraag

Dagelijkse Gedachte komt niet aan

  • 11 december 2019
  • 1 reactie
  • 143 x bekeken

De Dagelijkse Gedachte is een populaire e-mailservice met elke dag een inspirerend citaat. (www.dagelijksegedachte.net) Sinds kort worden de dagelijkse e-mails van ons door de servers van Tele2 gebounced (zie melding). Onze volgers van Tele2, zonnet, versatel vinden dit heel erg. Kunt u hier iets aan doen?

Bij voorbaat dank, Olaf Hoenson, oprichter Dagelijkse Gedachte

 

Final-Recipient: rfc822; <mailadrs verwijderd door moderator>@versatel.nl

Action: failed

Status: 5.0.0 (undefined status)

Remote-MTA: dns;mx10.se.isp-net.nl (82.215.18.99)

Diagnostic-Code: smtp;550 Sorry, we do not accept connections from you.

X-PowerMTA-BounceCategory: other

 

Dit zijn de servers van Active campaign waarmee wij verzenden

 

CIDR Start of range End of range
173.236.20.0/24 173.236.20.2 173.236.20.254
192.92.97.0/24 192.92.97.2 192.92.97.254
52.128.40.0/21 52.128.40.0  52.128.47.255

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Ik wil dit bij het hoofdkantoor uitzetten om na te kijken. Ik heb wel de volgende gegevens nodig

Een contact mailadres van jullie waar we iemand op kunnen bereiken

Een mailadres van een klant van Tele2 die eventueel mee zou willen werken met een oplossing. Tevens een contact telefoonnummer en ander contact mailadres van die persoon. 

 

Als je dit stuurt in een privébericht kunnen we dit verder uitzetten

 

Hier stuur je een privébericht naar Jasper