Contactpersonenlijst ineens leeg in mijn Webmail.

  • 16 October 2022
  • 6 reacties
  • 93 x bekeken

Mijn contactpersonenlijst in de Webmail is ineens leeg terwijl ik deze niet heb verwijderd, hoe kan dat? Ik heb ook mijn instellingen niet veranderd.

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hi, ik heb zelf geen toegang tot onze mail-systemen, dus ik denk alleen maar hard op met je mee voor zo ver ik kan. Wellicht helpt een mailbox synchronisatie. Echter heb je hier een collega van Thuis voor nodig. Deze kun je vandaag nog bereiken via de Chatbot (type 'medewerker spreken’) of morgen telefonisch (020-7544444).

Laat je het me weten als je ze hebt gesproken en hoe het opgelost kan worden? Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi @r-koet,

Ik snap dat je goed gebruik wilt maken van jouw webmail, mag ik vragen welke webmail je gebruikt?

Het klinkt makkelijk, maar vaak verhelpt het al met in- en uitloggen. Zou je dit eens voor mij willen proberen? Als dit niet werkt adviseer ik je om de contactpersonenlijst weer terug te koppelen, het kan voorkomen dat deze los gekoppeld is. In principe kan een contactpersonenlijst niet verwijderd zijn als je dit zelf niet hebt gedaan. Ik ga er dan ook vanuit dat je met deze tips je lijst weer terug krijgt!

Groetjes,
Manouk

Reputatie 7
Badge +12

Hey Ruud, goed dat je het in ieder geval hebt geprobeerd! In de werkbalk bovenin ga je via de knop “Adresboek” eenvoudig naar je contactpersonen. Met de plusknop links onderin voeg je nieuwe contacten toe. Kun je deze vinden? 😄

Beste Manouk,

Ik gebruik gewoon de Webmail van Tele2 zelf, ik heb geprobeerd , zoals je zei, om het met in- en uitloggen , op te lossen, maar dit hielp dus niet…. 

Als mijn contactpersonenlijst is losgekoppeld hoe kan ik deze dan weer koppelen? Ik heb alles nagekeken en nagelopen, maar ik kan nergens in de Webmail van Tele2 iets vinden om deze dus weer te koppelen, bij welke instellingen doe ik dat? 

Alvast hartelijk dank voor je eventuele antwoord in deze !

Met vriendelijke groetjes,

Ruud Koet te Leiden.

Beste Marciano ,

Ja, zover was ik zelf ook, uiteraard weet ik dat ik daar contactpersonen kan toevoegen, maar het gaat erom dat ik juist alle contactpersonen ben kwijtgeraakt, zomaar van de een op de andere dag, zonder dat ik ze zelf verwijderd heb …..

In iedergeval hartelijk dank voor je reactie 😉

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi, ik heb zelf geen toegang tot onze mail-systemen, dus ik denk alleen maar hard op met je mee voor zo ver ik kan. Wellicht helpt een mailbox synchronisatie. Echter heb je hier een collega van Thuis voor nodig. Deze kun je vandaag nog bereiken via de Chatbot (type 'medewerker spreken’) of morgen telefonisch (020-7544444).

Laat je het me weten als je ze hebt gesproken en hoe het opgelost kan worden? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 7
Badge +12

Hi @r-koet heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? Is er al een oplossing? We horen het graag van je. 

Reageer