beantwoord

Blokkering account

• 13 mei 2017
  • 9 reacties
  • 274 x bekeken

Gisteren had ik zeker 205 meldingen over onbestelbare berichten; die niet van mij konden zijn! Geen enkel bericht door mij gemaakt. Ik ben druk bezig geweest om die meldingen te verwijderen via prullenbak en daarna prullenbak legen.Even daarna bleek niet meer te kunnen inloggen voor Tele 2 e-mailberichten.Bij inloggen komt de mededeling: account geblokkeerd. Is mijn e-mailadres gehackt? en hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Christel van Tele2 15 mei 2017, 12:35

Bedankt voor je privébericht!

Om je account te laten deblokkeren heb ik een notitie voor je doorgezet naar de betreffende afdeling. Ik verwacht dat dit met 3 tot 5 werkdagen opgelost zal zijn. Je wachtwoord heb ik opnieuw voor je ingesteld en je er een privébericht over gestuurd.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Badge +2
Welkom op het forum, bra78til.

Gezien de melding die je krijgt lijkt het erop dat je e-mailadres is gebruikt om SPAM te versturen, uit veiligheid wordt je account dan geblokkeerd. De meest voorkomende oorzaak is een te makkelijk wachtwoord. Ik kan het wachtwoord voor je aanpassen en een verzoek doorzetten naar de juiste afdeling om je account te laten deblokkeren.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Emailadres
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Christel.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Hierbij nog de tekst van het undelivered bericht dat mij zoveel last bezorgde : This is the mailsystem at host SMTP03.tele2.isp-N
Badge +2
Bedankt voor je privébericht!

Om je account te laten deblokkeren heb ik een notitie voor je doorgezet naar de betreffende afdeling. Ik verwacht dat dit met 3 tot 5 werkdagen opgelost zal zijn. Je wachtwoord heb ik opnieuw voor je ingesteld en je er een privébericht over gestuurd.
Via mijn Googleaccount is Tele2 e-mailverkeer sinds gisteren weer mogelijk. Eerlijk gezegd weet ik met mijn geringe kennis niet hoe dat zo gekomen is? Hoe dan ook bedankt voor begrip en hulp!
Badge +2
Hierbij een antwoord op je privébericht;

Om je wachtwoord te wijzigen dien je in te loggen met het e-mailadres waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen. Onder het kopje 'Persoonlijk gegevens' kan je kiezen voor 'Wachtwoord wijzigen'. Bij je huidige wachtwoord kan je het wachtwoord invullen wat ik je per privébericht had gestuurd.
Hoe maak ik een adresboek aan bij mijn E-mail mogelijkheid van nu mail bij via het Google bureaublad?
Badge +2
Als je inlogt via de webmail van Tele2 kan je kiezen om adressen toe te voegen aan je adresboek. Ik begrijp niet wat je bedoeld met Google bureaublad?
gelukt! beetje trots op mijzelf en veel dank voor je hulp
Badge +2
Dat mag ook zeker wel, bra78til! :)

Graag gedaan en fijne zondag!