vraag

Blokkeren mail

• 15 november 2017
  • 13 reacties
  • 2071 x bekeken

Beste,

Mijn opa heeft ons altijd kunnen mailen. Echter krijgt hij nu, na het versturen van een mail aan ons, een bericht van microsoft dat het versturen mislukt is. Hierbij wordt als reden gegeven dat ons domein (versatel dus) zijn e-mail actief 'weigert'. Ze hebben het verder over: this usually results from trying to connect to a service that is inactive on the remote host- that is, one with no server application running.
Wat moet ik hiermee?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Kan je nog wel inloggen op de webmail van het betreffende mailadres?
Mijn mail of die van mijn opa?
Reputatie 5
Badge +3
Kan jij nog op het mailadres inloggen van het mailadres die problemen heeft om de mail te ontvangen van je opa.
Ja dat kan gewoon
Reputatie 5
Badge +3
Zijn er ook andere mensen die je geen mails kunnen sturen of is het alleen je opa?
Voor zover ik weet alleen mijn opa.
Reputatie 5
Badge +3
Dat is wel raar. Kan hij nog naar andere mensen met @versatel wel mails sturen? Want als er maar 1 persoon last heeft lijkt het me misschien een probleem bij je opa te zijn.
Dit weet ik niet. Zal ik hem moeten vragen.
Reputatie 5
Badge +3
Heb je nog gehoord van je opa of hij meer problemen heeft?
Ja hij zegt verder geen problemen te hebben
Een simpele suggestie uiteraard maar is het een optie om een outlook mail adres aan te maken?
Reputatie 5
Badge +3
Zou je misschien een kopie van zijn foutmelding / terugkoppeling mail kunnen plaatsen. Doe dit uiteraard wel zonder privé gegevens

Voorbeeld is:
Final-Recipient: rfc822; verwijderd ivm privacy
Action: failed
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; out.se.isp-net.nl
Diagnostic-Code: smtp; 550 High probability of spam
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen