beantwoord

Berichten in webmail kwijt

• 23 april 2018
  • 12 reacties
  • 298 x bekeken

Ben sinds vorige week al mijn oude mails kwijt.Hij staat nog wel in het percentage maar kan ze nergens meer vinden.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 24 april 2018, 11:43

Ik heb je webmail opnieuw gesynchroniseerd. Zou je kunnen kijken of de missende mails weer terug zijn?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dat klinkt niet fijn zou je misschien in een privébericht kunnen sturen om welk mailadres het gaat? Tevens ter verificatie je adres en geboortedatum?
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb je webmail opnieuw gesynchroniseerd. Zou je kunnen kijken of de missende mails weer terug zijn?
Beste Jasper. Nou zijn mijn e-mails weer verdwenen.
Vorige keer had je mij ook zo goed geholpen.
Reputatie 5
Badge +3
Sorry ik had even weekend. Heb je dit probleem nog steeds?
Ja dat moet ook gebeuren. Had ze allemaal weer terug. Toen ik wat mails wilde verwijderen waren ze opeens weer weg.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb hem weer geresynced. Zou je kunnen laten weten of het werkt.
Ja ze zijn weer terug. Bedankt
Badge +2
Tipje nog, voor het geval ze weer onder water komen te staan, maak een backup op je pc. Is nog gratis ook en werkt perfect.

ik ben ook mijn webmail kwijtgeraakt bij het overstappen van windows 7 naar windows 10.

Mill.
Reputatie 5
Badge +3
Je webmail zou moeten blijven werken. Als je problemen hebt met je webmail of met de normale mail omdat dingen missen zou ik willen verzoeken je eigen topic te maken.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een mail gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper