beantwoord

@ ZONNET

Belachelijk dat TELE 2 zonder melding vooraf de @ mail van ZONNET heeft geblokkeerd.
Kan niet meer inloggen en alle opgeslagen mails zijn dus ook niet meer te bereiken.
Ik zou graag opheldering hierover krijgen want ik vind dit ronduit schandalig.
Zo ga je niet met klanten van Tele 2 om.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 21 mei 2019, 12:06

We kunnen sinds vandaag meer dingen doen omtrent mailadressen wijzigen en deblokkeren. Hiervoor hebben we nu wel wat gegevens van je nodig. Zou je daarom in een privébericht het mailadres, je naam, volledig adres, geboortedatum en klantnummer kunnen sturen? t klantnummer kan je bij contactgegevens vinden in de 'mijn tele2' pagina van het mailadres. Hierbij een rechtstreekse link zodat je meteen kan inloggen: rechtstreekse link

Hier stuur je een privébericht naar Jasper.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Hallo Paul,

Ik begrijp je frustratie.. maar wat als Tele2 nou jouw account heeft geblokkeerd omdat het is gehackt.. Ik zou eerst maar even bellen met de servicedesk of wachten tot hier iemand van webcare gaat reageren.

Belachelijk dat TELE 2 zonder melding vooraf de @ mail van ZONNET heeft geblokkeerd.
Kan niet meer inloggen en alle opgeslagen mails zijn dus ook niet meer te bereiken.
Ik zou graag opheldering hierover krijgen want ik vind dit ronduit schandalig.
Zo ga je niet met klanten van Tele 2 om.
Heb vandaag tel. contact gehad met Tele2. Heb mijn naam etc. en laatste 4 nummers van mijn betaalrekening opgegeven ter verificatie voordat het gesprek startte en die waren bekend bij Tele2. Dus verificatie persoonlijke gegevens verliep soepel. Ik kan niet inloggen op de webmail. Uitleg was dat mijn e-mail 'los gemaakt is n.a.v. de nieuwe AVG wet (2018 privacy wetgeving). Mijn persoonlijke gegevens zijn niet meer aan mijn zonnet account gelinked. Mijn account is dus gedeactiveerd en kan niet meer geactiveerd worden. Tenslotte werd mij verteld dat ik een 2e email account (??????? ) bij Tele2 heb waarop ik kan inloggen. Mij totaal onbekend ! Eén jaar geleden had ik klachten met mijn zonnet account die binnen 5 minuten opgelost waren zodat ik weer kon inloggen. Vreemde gang van zaken. Het lijkt wel dat Tele2 voor 2019 een heel ander beleid voert inzake zonnet accounts. Ik ga toch maar eens te rade bij andere providers hoe een webmail (met nadruk op instellingen van providers, 2e accounts etc.) werkt.
Reputatie 5
Badge +3
We zijn momenteel bezig met het probleem van geblokkeerde mailadressen. Helaas is er op dit moment nog geen oplossing. We zijn er wel hard mee bezig. Ik kan je alleen vragen dit af te wachten we houden je uiteraard op de hoogte. Excuses voor het ongemak.
Probleem opgelost Jasper. Super ! Thanks & een fijne dag toegewenst ☺
Reputatie 5
Badge +3
Probleem opgelost Jasper. Super ! Thanks & een fijne dag toegewenst ☺

Mooi om te horen. Maar als @paul1956 nog een storing heeft blijft dit wel relevant voor hem 🙂
Oops. Ben denk ik iets te voorbarig geweest Jasper. Heb oude mails ontvangen bij het (wederom) instellen van het zonnet email adres. Heb daarna tests uitgevoerd. Zowel inkomend als uitgaand lukken niet.
Instellingen staan als volgt:
pop3.zonnet.nl poort 110
smtp.zonnet.nl poort 25
Authentificatiecode: normaal wachtwoord
verbindingsbeveiliging : STARTTLS

Wellicht andere poorten instellen?
Hopelijk heb jij hier iets aan. Hoor graag van je.
Reputatie 5
Badge +3
Als je geholpen wil worden raad ik je aan een eigen topic te maken je bent nu iemands anders topic aan het overnemen.
okay. Doe ik./ ps. uitgaande doet het. Binnenkomend nog niet.
okay. Doe ik./ ps. uitgaande doet het. Binnenkomend nog niet.

Kan je wel versturen en ontvangen als je inlogt via https://webmail.versatel.nl ?
Overigens, de server instellingen voor zonnet mail zijn:
pop3.versatel.nl poort 110
smtp.versatel.nl poort 25
gebruikersnaam is wat voor de @ staat in je email adres.
Reputatie 5
Badge +3
We kunnen sinds vandaag meer dingen doen omtrent mailadressen wijzigen en deblokkeren. Hiervoor hebben we nu wel wat gegevens van je nodig. Zou je daarom in een privébericht het mailadres, je naam, volledig adres, geboortedatum en klantnummer kunnen sturen? t klantnummer kan je bij contactgegevens vinden in de 'mijn tele2' pagina van het mailadres. Hierbij een rechtstreekse link zodat je meteen kan inloggen: rechtstreekse link

Hier stuur je een privébericht naar Jasper.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes
Jasper