beantwoord

Adresboek leeg

• 18 november 2017
  • 8 reacties
  • 1928 x bekeken

Mijn adresboek van Webmail is plotseling leeg. Ik kan geen emailadressen meer vinden. Hoe kan dit opgelost worden ?

Groet, Frank
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 20 november 2017, 12:33

@VOORF @ Gela

We hebben de oorzaak gevonden. De fiks hiervoor moet op een rustig tijdstip uitgevoerd worden, dat staat nu geprikt op vannacht.

Morgen zou alles weer moeten werken; als je voor die tijd je adresboek nodig hebt dan lijkt er een workaround te zijn: als je de webmail opent via de link op MijnTele2 zouden je contacten weer zichtbaar moeten zijn.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Badge +2
Er lijkt iets flink mis te zijn want zo ziet mijn adresboek er nu uit.🤤
En die is, was toch echt ingevuld.
Reputatie 6
Badge
Hoi Frank. Op dit moment hebben we meerdere meldingen hierover ontvangen maar zijn nog in de onderzoeksfase. Hopelijk weten we snel meer; ik meld me morgenmiddag met een update.

@Gela bedankt voor je screenshot 🙂
Reputatie 6
Badge
@VOORF @ Gela

We hebben de oorzaak gevonden. De fiks hiervoor moet op een rustig tijdstip uitgevoerd worden, dat staat nu geprikt op vannacht.

Morgen zou alles weer moeten werken; als je voor die tijd je adresboek nodig hebt dan lijkt er een workaround te zijn: als je de webmail opent via de link op MijnTele2 zouden je contacten weer zichtbaar moeten zijn.
Dank Frenk. Ik wacht het rustig af en probeer het morgen weer!
Dinsdag 21-11: adresboek leeg: gemeld bij klantenservice
Woensdagmorgen 22-11: 02.05 u: joepie: alle adressen terug
Woensdagmorgen 22-11: 05.35 u: en alles weer weg.......
Word er simpel van...? Help!
Reputatie 6
Badge
@Jeannetvdw terug naar de tekentafel :)

We zijn de kwestie opnieuw aan het onderzoeken.
.....en alles is er weer ?☺️
Reputatie 6
Badge
We weten nog niet of het nu definitief gefikst is dus er wordt nog steeds naar gekeken.

Voor nu zou inloggen via: https://webmail.tele2.nl/ moeten werken. Inloggen via https://www.tele2.nl/webmail/ kan nog problemen opleveren.