beantwoord

800ccc1a fouten e-mail zonnet

  • 4 September 2022
  • 6 reacties
  • 75 x bekeken

Sinds een paar dagen krijg ik de 800ccc1a fouten. Accountinstellingen nooit gewijzigd. zet TLS naar SSL poorten 995 en 25 ( nooit gewijzigd ) . Test de instelling → verzenden en ontvangen ok. Start opnieuw op → 800ccc1a. Zet SSL weer terug naar TLS ( dat hielp soms maar vandaag ook niet meer ) → 800ccc1a. Help

 

icon

Beste antwoord door struisje 16 September 2022, 13:14

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @struisje

Wat fijn om te horen dat het inmiddels allemaal weer werkt! Mocht de Tele2 Community je in de toekomst nog kunnen helpen, maar dan zeker een nieuw topic aan, dan kunnen we kijken hoever we kunnen komen. Geniet voor nu van je zondag! 

Groetjes,
Johrick

Probleem lijkt nu opgelost ( via zonnet"/support ).

In accountinstellingen : POP3 zonnet verandert in versatel; SMTP idem. Vervolgens onder geavanceerd : POP3 Poort 110 en SMTP poort 25 zonder versleuteling ( dus : “geen”).

Ik heb zoiets eerder eens geprobeerd, maar dat had toen geen resultaat. Blijkbaar is ook aan de “andere kant” is gewijzigd. Maar wij zijn blij dat het weer normaal werkt.

Hi,  ga ik doen

Reputatie 5
Badge +6

Hi @struisje,

 

Hmm, dit klinkt niet ideaal inderdaad. Fijn dat je inmiddels de support van Zonnet hebt ingeschakeld. Hou je ons op de hoogte van je bevindingen? Dan heeft de Community ook iets aan de mogelijk oplossing! Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag.

Groetjes,

Johrick

Dank maar ik denk dat het een security probleem is. Staat in Outlook bij de accountinstellingen (  geavanceerd ) op TLS en poorten 995 en 25. Zet ik soms op ssl → fout. Terug naar TLS en soms gaat dat goed. Bij de volgende opstart gaat het weer mis. Dit is iets van de laatste dagen. Ook zonnet support ingeseind.

Een oplossing die voorkomt in zoeken met Google naar de foutmelding is een beschadigde ontvangen e-mail. Kan je daar iets mee?

Reageer