beantwoord

550 Sorry, we do not accept connections from you

  • 21 June 2021
  • 1 reactie
  • 62 x bekeken

Sinds maandag 14-06-2021 kunnen klanten die bij ons een mailadres hebben geen mails meer versturen richting een @tele2.nl mailadres.

Zelf heb ik alles gecontroleerd betreffende de instellingen binnen de eigen omgeving maar dit lijkt allemaal goed te staan. Op andere form-topics lees ik dat het mogelijk komt door een black-list.

Een voorbeeld mailadres waarvan wordt verstuurd is info@suderse.nl die verstuurd vanaf 37.97.231.178.

 

Kunnen wijzelf nog iets proberen of ligt de bal bij jullie, Tele2?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 22 June 2021, 23:05

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @feikefalkena,

Welkom op de Community! Ik help je meteen verder met de mails van jouw klanten die niet aankomen.

Als ik het goed begrijp komen de e-mails die jouw klanten versturen naar Tele2 mailadressen niet aan. Dit ga ik meteen voor je uitzoeken! Het kan gebeuren dat het ip-adres op de spam lijst terecht is gekomen. Als dat zo is dan maak ik hier een melding van en dan wordt dit meestal binnen een week opgelost. Kan je mij in een  Privébericht het ipadres van jouw mailserver toesturen en twee voorbeelden van de melding? Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht. Dan ga ik ga hier voor jou achteraan! Zelf kan je hier op dit moment niets aan doen.

Als je hier meer vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 

Reageer