beantwoord

550 Sorry, we do not accept connections from you

  • 5 April 2021
  • 8 reacties
  • 143 x bekeken

Hoe kan ik een mail sturen naar iemand met een @tele2 email adres??

 

Ik krijg steeds die melding terug.

 

Met vr.gr.

 

Jos

icon

Beste antwoord door pipodeclown 5 April 2021, 23:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dan heeft jouw SMTP ip adres een blokkade bij Tele2. Vanaf welk domein stuur je een email naar Tele2?

Mijn domein is F1help.nl maar ook via het domein van mijn vriendin werkt het niet, en zij heeft domein praktijkpodotherapiegouda.nl

 

Reputatie 7
Badge +12

Maar gebruiken jullie dan dezelfde SMTP server om email te versturen?

Ja, ik denk van wel. We zitten bij dezelfde provider, maar hebben ieder ons eigen domein

Reputatie 7
Badge +12

Je moet inderdaad even kijken naar het gemeenschappelijke als jullie allebei hetzelfde ervaren. Blijkbaar staat de SMTP van jullie provider op een blacklist. Je zou bij je provider een ticket kunnen aanmaken zodat zij stappen kunnen ondernemen om dit op te lossen.

Reputatie 7

Als een andere klant bij dat hostingbedrijf flink veel dezelfde mail heeft zitten mailen dan kan het gebeuren dat ze op een blacklist komen te staan.

Het rare is dus, dat het alleen bij Tele2 adressen. Alle andere email adressen van over de hele wereld zijn wél bereikbaar. Dus die smtp server staat zeker niet op een blacklist. Ik heb hier iets gelezen dat bij Tele2 diverse ip nummers onterecht op een spamlijst van Tele2 zijn gezet (zie ook het forum bericht https://forum.tele2.nl/e-mail-350/550-sorry-we-do-not-accept-connections-from-you-80339?postid=486587#post486587 )

 

Dus ik vind het heel raar dat  Tele2 die lijst niet heeft opgeschoond.

Reputatie 7

Daar zal de technische dienst naar moeten kijken. De klantenservice kan een case hiervoor openen, of wacht tot er hier een Tele2 moderator reageert.