vraag

505 bounce emails aan tele2, versatel en zonnet

  • 4 februari 2020
  • 1 reactie
  • 92 x bekeken

Hier een vraag van een emailmarketeer. 

Sinds november komen onze servicemails aan klanten en onze tweewekelijkse nieuwsbrief niet meer aan bij tele2, versatel en zonnet adressen. Met name voor klanten die informatie middels mail ontvangen over hun bestelling en levering is dit zeer hinderlijk. 

De laatste mailing die wel aankwam had iets van “gratis brochure” in de content staan. Mogelijk is dit de reden dat onze email als spam zijn aangemerkt? Onze policy is om klanten en prospects alleen per mail te benaderen met voor hen relevante informatie en we kunnen ons dan ook slecht voorstellen dat onze mail door de ontvangers als spam wordt ervaren.

Graag zou ik in contact komen met iemand van Tele2 die ons van de blacklist kan afhalen. 

Bij voorbaat dank. 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Ik wil dit bij het hoofdkantoor uitzetten om na te kijken. Ik heb wel de volgende gegevens nodig

 

  • Een contact mailadres van jullie waar we iemand op kunnen bereiken
  • Een mailadres van een klant van Tele2 die eventueel mee zou willen werken met een oplossing. Tevens een contact telefoonnummer en ander contact mailadres van die persoon. 
  • Vanaf welk mailadres de mails gestuurd worden.
  • Vanaf welk ip adres. 
  • Tevens een kopie van de bounce mail (met headers)

Als je dit stuurt in een privébericht kunnen we dit verder uitzetten

 

Hier stuur je een privébericht naar Jasper