Zonnet webmail geblokkeerd

• 8 mei 2019
  • 8 reacties
  • 327 x bekeken

Mijn zonnet e-mail (meer dan 15 jaar in gebruik) is sinds vorige week geblokkeerd. Hoe kan deze weer actief gezet worden?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik gebruik mijn mail al jaren, ook gebruik ik dit voor werk. Ik heb net klantenservice een bericht gestuurd maar die kunnen niets doen. Ik heb toch echt mijn mail nodig!
Reputatie 7
Badge +4
Helaas. Men is wel aan het kijken om dit op te lossen, maar kan na 2 weken nog geen tijdsopgave doen. ga dus zo snel mogelijk over op een ander email adres.
Ik heb inmiddels gebeld en die hebben mijn account gedeblokkeerd. Klantenservice chat zei dat ze mij niet konden helpen, ook niet met bellen. Toch wel! Ik hoop voor jullie ook
Reputatie 5
Badge +2
Hé A-mcr75,

Als voor jou het probleem nog niet opgelost is kan ik kijken of ik wat voor je kan betekenen, stuur je mij een privébericht met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
ook ik heb sinds anderhalve week dit probleem en al drie keer deblokkering via de chat geregeld, zo ook vandaag maar nu al weer geblokkeerd. de chatmedewerker had geen idee hoe het kan dat de zonnet email, die ik al vanaf dag 1 heb, steeds geblokkeerd raakt. ik krijg de melding dat er sprake is van misbruik of lange inactiviteit. dat laatste is op zeker niet aan de orde. Ik stuur Kevin dan ook maar even een privebericht.....
Reputatie 6
Badge +1
Tja, zoals al eerder gemeld is overstappen op een andere bijv. webbased email prog veel handiger. Ook met reizen over de grens heb je dan overal toegang. Ik neem aan dat je op een Zonnet server gebruik moet maken van een Tele2 verbinding.
ja raaf, hij linkt door naar tele2. maar dit is webmail, dus heb ik wereldwijd toegang.....en ik wil niet overstappen, is toch mega onhandig
Reputatie 7
Badge +4
Gmail.com website voor die email adressen werkt toch wereldwijd? Behalve misschien in china vanwege censuur.