vraag

zonnet.nl email wachtwoord aanpassen

Ik gebruik nog een zonnet e-mailadres waarvan ik het wachtwoord wil wijzigen . Als ik inlog op de webmail zie ik daar geen mogelijkheid om voor deze mailbox mijn wachtwoord te wijzigen. Ik gebruik alleen nog de mailbox en gebruik geen andere dienst(en) op dit moment van Tele2. Wel gehad in het verleden

Met vriendelijke groet

Peter de Vries

4 Reacties

PERSOONLIJKE GEGEVENS
Dit is een openbaar forum. Plaats hier geen privégegevens. Verwijder deze uit je bericht.
Dit kan door op de drie puntjes rechtsonder je bericht te klikken en dan op "Bewerk". Na wijziging, klik je op OPSLAAN.
Dit kan tot één uur na plaatsing dus tot iets na zessen
WhTurner schreef:

PERSOONLIJKE GEGEVENS
Dit is een openbaar forum. Plaats hier geen privégegevens. Verwijder deze uit je bericht.
Dit kan door op de drie puntjes rechtsonder je bericht te klikken en dan op "Bewerk". Na wijziging, klik je op OPSLAAN.
Dit kan tot één uur na plaatsing dus tot iets na zessen

Waar kan ik inloggen om deze dan aan te passen
Als je later bent dan één uur na plaatsing kan je het niet meer zelf aanpassen. Als er een moderator langs komt zal hij/zij het wel verwijderen.
Reputatie 4
Badge +1
Hé Peter,

Ik heb het e-mail adres vanwege privacy redenen uit je bericht gehaald. Het klopt dat je er geen mogelijkheid is tot wijzigen van het wachtwoord zodra je inlogd bent in de webmail. Als je inlogt in de mijntele2 omgeving dan heb je daar wel een knop voor wachtwoord wijzigen.

Als er nog andere vragen zijn hoor ik het graag!

Groet, Kevin

Reageer