beantwoord

zonnet mail geblokkeerd door tele2

• 5 juli 2019
  • 6 reacties
  • 253 x bekeken

Al meer dan 15 jaar heb ik een zonnet-account *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***. Op eens is begin mei mijn account geblokkeerd met de melding dat er sprake is langere tijd van inactiviteit of dat er misbruik gemaakt wordt.

En de helpdesk kan je niet helpen omdat ze geen gegevens hebben van mij. Door de invoering van de WPG zeggen ze daar. De helpdesk wenst je veel succes, maar doen niets. Ze adviseren je om maar een gmail-account te nemen.

ook het feit dat ik niet meer bij een treinticket voor mijn vakantie in Amerika van 800 euro is mijn probleem. Een probleem dat is ontstaan door een fout bij Tele2 en als klant sta je in de kou.

Is er iemand nog een oplossing weet voor mij om toch nog in mijn zonnet-account te komen. Al is het alleen maar voor die ene mail?
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 8 juli 2019, 09:31

Ik kan me heel goed voorstellen dat je die e-mail terug wilt. Ik wil je daarom graag verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen. Ik heb dan in ieder geval de volgende gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Klantnummer (is te vinden in MijnTele2)
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Haal in ieder geval je e-mailadres uit je bericht, door op de drie puntjes rechtsonder te gaan staan en op "Bewerk" te klikken. Dat kan tot één uur na plaatsing dus nog ongeveer 10 minuten.
De blokkades komen doordat er spam vanuit de adressen werd verstuurd.
Reputatie 3
Badge +1
Ik kan me heel goed voorstellen dat je die e-mail terug wilt. Ik wil je daarom graag verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen. Ik heb dan in ieder geval de volgende gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Klantnummer (is te vinden in MijnTele2)
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton
@Anton van Tele2 e-mail adres in eerste post
Reputatie 3
Badge +1
@WhTurner Dankjewel. Ik heb het verwijderd.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
@Teleurgestelde klant zonnet

Ik had geen reactie meer ontvangen op je privébericht. Heb je het inmiddels kunnen oplossen? Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit gesloten.