beantwoord

Zonnet mail geblokkeerd

  • 21 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 307 x bekeken

Beste klantenservice. Mijn zonnet mail account is geblokkeerd met de volgende melding:

CONTROLE VERZOEK MISLUKT

Om u te beschermen, is toegang tot deze bron beveiligd tegen CSRF.
Wanneer u dit ziet, heeft u waarschijnlijk niet uitgelogd voordat u de webapplicatie verliet.

Menselijke interactie is nu vereist om door te gaan.
Neem alstublieft contact op met uw systeembeheerder.

Kunnen jullie dit deblokkeren zodat ik weer kan inloggen?
Mijn klantnummer is
*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***

Kunt u dit voor mij oplossen?
MVG John
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 21 augustus 2019, 16:22

Kun je alweer inloggen? We hadden vandaag onderhoud. Zie dit topic.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo John,

Ik zou snel je gegevens verwijderen, ze staan nu op een openbaar forum en zijn nu voor iedereen zichtbaar.
Reputatie 3
Badge +1
Kun je alweer inloggen? We hadden vandaag onderhoud. Zie dit topic.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit gesloten.
Ja, alles doet het weer.
Met de geplaatste gegevens kunnen mensen niet zoveel lijkt me, maar toch bedankt voor het verwijderen.
Reputatie 4
Badge +2
Er stonden toch genoeg gegevens van jou om bij Tele2 een nieuw wachtwoord aan te vragen voor je emailaccount en daarmee zou er misschien wel verdere identiteitsfraude gepleegd kunnen worden.