beantwoord

Zonnet mail geblokkeerd

  • 21 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 252 x bekeken

Beste klantenservice. Mijn zonnet mail account is geblokkeerd met de volgende melding:

CONTROLE VERZOEK MISLUKT

Om u te beschermen, is toegang tot deze bron beveiligd tegen CSRF.
Wanneer u dit ziet, heeft u waarschijnlijk niet uitgelogd voordat u de webapplicatie verliet.

Menselijke interactie is nu vereist om door te gaan.
Neem alstublieft contact op met uw systeembeheerder.

Kunnen jullie dit deblokkeren zodat ik weer kan inloggen?
Mijn klantnummer is
*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***

Kunt u dit voor mij oplossen?
MVG John
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 21 augustus 2019, 16:22

Kun je alweer inloggen? We hadden vandaag onderhoud. Zie dit topic.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo John,

Ik zou snel je gegevens verwijderen, ze staan nu op een openbaar forum en zijn nu voor iedereen zichtbaar.
Reputatie 3
Badge +1
Kun je alweer inloggen? We hadden vandaag onderhoud. Zie dit topic.

Groeten Anton
Ja, alles doet het weer.
Met de geplaatste gegevens kunnen mensen niet zoveel lijkt me, maar toch bedankt voor het verwijderen.
Reputatie 4
Badge +2
Er stonden toch genoeg gegevens van jou om bij Tele2 een nieuw wachtwoord aan te vragen voor je emailaccount en daarmee zou er misschien wel verdere identiteitsfraude gepleegd kunnen worden.
Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit gesloten.