beantwoord

Zonnet mail geblokkeerd

  • 13 juni 2019
  • 7 reacties
  • 612 x bekeken

Nogmaals het vriendelijke verzoek om mijn zonnet email-adres vrij te geven. Ik ben wel klant bij Tele2, maar als prepaid klant heb ik geen klantnummer dus de helpdesk kon mij niet helpen.
Door deze actie heb ik wel geleerd dat het niet verstandig is om accounts aan te maken met je email-adres als gebruikersnaam, maar in sommige gevallen heb je geen andere keuze. Ik kan dus op enkele sites niet meer inloggen zonder toegang tot mijn zonnet adres. Graag hulp.
icon

Beste antwoord door WhTurner 13 juni 2019, 17:15

Er is een sticky topic met meer gegevens en de manier waarop je misschien hulp kan krijgen:
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/e-mail-adres-geblokkeerd-76835
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Er is een sticky topic met meer gegevens en de manier waarop je misschien hulp kan krijgen:
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/e-mail-adres-geblokkeerd-76835
Dat heb ik gezien, maar zoals gezegd: ik heb geen klantnummer.
Reputatie 3
Dat heb ik gezien, maar zoals gezegd: ik heb geen klantnummer.
Die heb je niet nodig.

Volg gewoon de instructies, dus, log in op https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2 (Gebruikersnaam is het stuk voor de @zonnet.nl of @versatel.net) en je wachtwoord (van je zonnet/versatel account). Pas dan alle persoonlijke gegevens even aan zodat deze correct zijn en verander je wachtwoord. Neem daarna contact op met de helpdesk. Deze kunnen je account dan weer deblokkeren.
Helaas kan ik daar niet inloggen. Nooit gekund ook. Zelfs niet toen zonnet mail nog werkte.
Toen kon ik nog hier inloggen: https://www.tele2.nl/webmail/ maar daar krijg ik nu een melding dat het account geblokkeerd is.
Reputatie 5
Badge +2
Hé PieterArntz,

Jammer dat het nog niet gelukt is. Ik kan kijken of ik nog een oplossing voor je heb maar heb dan wel even je gegevens nodig in een privébericht:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (indien je klant bent geweest)

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Hé PieterArntz,

De IT afdeling vraagt of je opnieuw wil proberen in loggen in de mijntele2 omgeving en als dit niet lukt om je tijdelijke bestanden en cookies e.d. te verwijderen of via een browser inloggen die je niet eerder geprobeerd hebt.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Omdat er geen reactie is gekomen ga ik het topic nu sluiten