beantwoord

Zonnet mail

• 3 februari 2017
  • 4 reacties
  • 409 x bekeken

Heren dames ook.

Kan nu ook niet meer met Morzilla Firefox mijn zonnet account openen ??
Wanneer gaat u deze storing oplossen want gaat nu naar zeer vervelend toe deze storing.
Graag een reactie aub tele2.
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 5 februari 2017, 15:17

Door een technische storing kun je momenteel je webmail niet gebruiken via de Internet Explorer (IE) webbrowser. Probeer een andere webbrowser, zoals Google Chrome of Mozilla Firefox, te gebruiken of zet IE in de compatibility view. De technische dienst werkt hard aan een oplossing. Excuus voor het ongemak.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 1
Ja. Wat een ellende. En Tele2 zet alles gewoon op "Beantwoord"... alsof het opgelost is.
Reputatie 4
Badge +3
Door een technische storing kun je momenteel je webmail niet gebruiken via de Internet Explorer (IE) webbrowser. Probeer een andere webbrowser, zoals Google Chrome of Mozilla Firefox, te gebruiken of zet IE in de compatibility view. De technische dienst werkt hard aan een oplossing. Excuus voor het ongemak.
Reputatie 1

Is de plaat vastgelopen?

Dit exact hetzelfde antwoord krijgen we nu al weken.

Ik, en anderen, hebben allang gemeld dat het probleem VEEL WIJDER IS dan IE. Ik GEBRUIK niet eens IE, nooit gedaan ook!!!
Reputatie 4
Badge +3
Wegens inactiviteit ga ik dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom