beantwoord

zonnet email werkt niet

  • 1 February 2020
  • 9 reacties
  • 450 x bekeken

probeer al een tijdje op met zonnet account in te loggen maar krijg steeds foutmelding. Net als de anderen met dit probleem. zouden jullie mij kunnen helpen dit op te lossen. alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 7 February 2020, 09:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5

Hé kaatje1967,

Welke foutmelding krijg je?

Hé kaatje1967,

Welke foutmelding krijg je?

Hoi Kevin,

Krijg de volgende melding

Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.

 

Het password dat ik gebruik is correct.

dank je wel.

Reputatie 5

Mogelijk kan je dit probleem oplossen door via de knop wachtwoord vergeten het probleem oplossen, naast een nieuw wachtwoord wordt je e-mail box ook ververst. Als je probleem daarmee niet opgelost is wil ik graag verder voor je kijken en heb hiervoor de volgende informatie van je nodig:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Reputatie 5

Ik heb je e-mail adres gedeblokkeerd, wil je testen of je weer in kan loggen? Zo ja pas dan ook je wachtwoord aan anders loop je de kans dat je e-mail adres opnieuw geblokkeerd wordt.

Groet, Kevin

Ik heb je e-mail adres gedeblokkeerd, wil je testen of je weer in kan loggen? Zo ja pas dan ook je wachtwoord aan anders loop je de kans dat je e-mail adres opnieuw geblokkeerd wordt.

Groet, Kevin

goedemorgen Kevin,

Heb geprobeerd in te loggen maar krijg dezelfde foutmelding.

 

Groeten,

Karin

Reputatie 5

Je e-mail adres is weer geblokkeerd zie ik, dit kan komen omdat er misbruik van je e-mail adres gemaakt word.

Om te voorkomen dat je e-mail adres weer geblokkeerd wordt wil ik je vragen om eerst een nieuw wachtwoord in te stellen, dit kan via de knop wachtwoord vergeten. Let erop dat je een niet makkelijk te raden wachtwoord gebruikt of eentje die niet lijkt op je oude wachtwoord of wachtwoorden die je elders ook gebruikt.

Zodra je het wachtwoord veranderd hebt kan ik je e-mail adres opnieuw deblokkeren.

Hoi Kevin,

Het wachtwoord is aangepast.

Met vriendelijke groeten,

Karin

Reputatie 5

Ik heb je e-mail adres zojuist weer gedeblokkeerd, hopelijk blijft het nu goed!

dank je wel Kevin, kan weer inloggen :-)