beantwoord

zonnet email opheffen

• 27 april 2019
  • 2 reacties
  • 126 x bekeken

Hallo,
Ik zou graag mijn zonnet email op willen heffen, alleen ik krijg dat niet voor elkaar dus hoe moet ik dit dan wel doen?

gr L Scheffer
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 29 april 2019, 11:20

Hoi ironmietje,

Welkom op ons forum! Het klopt inderdaad dat er veel email gerelateerde vragen/wijzigingen niet behandeld kunnen worden in verband met aanpassingen in de privacy/veiligheidsregels. Toch is het in sommige gevallen toch mogelijk om te helpen met het opzeggen van een email account. Om na te gaan of dit in jou geval ook mogelijk is ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum, email adres en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht. Privébericht naar Michiel

Groetjes Michiel
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

De moderatoren kunnen dit momenteel ook niet doen in verband met aanpassingen aan de nieuwe veiligheidsregels. (zie diverse topics daarover). Pas als dat opgelost is, kunnen deze verzoeken weer uitgevoerd worden. Afwachten.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi ironmietje,

Welkom op ons forum! Het klopt inderdaad dat er veel email gerelateerde vragen/wijzigingen niet behandeld kunnen worden in verband met aanpassingen in de privacy/veiligheidsregels. Toch is het in sommige gevallen toch mogelijk om te helpen met het opzeggen van een email account. Om na te gaan of dit in jou geval ook mogelijk is ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum, email adres en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht. Privébericht naar Michiel

Groetjes Michiel