vraag

Zonnet email adressen permanent verwijderen

• 22 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 1966 x bekeken

Badge +5
Beste moderators,

Aangezien ik al een paar jaar elders klant ben, wil ik graag 2 zonnet adressen definitief laten verwijderen.

Graag jullie hulp hierbij.

Groetjes

Bas2577

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 2
Hé Bas2577, vanaf hier hebben wij geen mogelijkheid om handmatig e-mail adressen te verwijderen. Indien je meer dan 6 maanden lang niet inlogt worden deze automatisch verwijderd.
Badge +5
Hallo Ruben,

bedankt voor je reactie, maar.......

....dat klopt niet helemaal, in dit forumgedeelte blijkt dat jullie wel oude mailadressen kunnen verwijderen.
Dit was al zo toen ik nog actief lid was van het forum.

Hier een link naar een moderator reactie op een verwijderverzoek van 1 maand terug, dat was je Collega Jasper:

https://forum.tele2.nl/e-mail-314/zonnet-e-mailaccount-verwijderen-66186

en nog een van patrick :

https://forum.tele2.nl/e-mail-314/verwijderen-email-adressen-tele2-versatel-en-zonnet-64293

Daarnaast blijven de accounts zelfs na 1 jaar nog steeds actief, dit heb ik al eerder met mijn 2e zonnet adres geconstateerd. Toen werd er gezegd 3 maanden inactief, nu weer 6, maar zelfs na 1 jaar blijft het werken en zit de boel vol spam.
Dit werkt misschien met de nieuwere tele2 accounts, maar echt niet met oude zonnet accounts. Die van mij zijn al ouder dan 12 jaar.

Dus als je dit nog een keer wil navragen, graag.
Reputatie 2
Yes, zal ik zeker doen. Ik zal je dan willen vragen om de mailadressen samen met wat gegevens naar mij toe te sturen. De werkwijze is veranderd, alleen was ik daar niet van op de hoogte. Dat krijg je dus als je ergens een langere tijd werkt en volledig vertrouwd op de kennis die je denkt te hebben 😉 Zou je mij de adressen in een privébericht kunnen sturen samen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ruben.

Alvast bedankt!
Badge +5
Bedankt Ruben,

Ik heb net mijn gegevens die je gevraagd hebt naar je gestuurd via PB.

Ach, we kunnen niet overal van op de hoogte zijn, wordt het maar saai van op de werkvloer als je je collega's niets meer hebt te vragen 😉

Bedankt voor je hulp, en ik hoop dat het zo lukt.
Reputatie 2
Bedankt voor het doorsturen van de gegevens! Ik heb de mailadressen doorgezet om verwijderd te worden. De verwachting is dat dit binnen 5 werkdagen gaat gebeuren. Mocht je willen dat ik het tegen die tijd voor je dubbel check, dan is het handig om even een berichtje te sturen!
Badge +5
Bedankt Ruben voor het doorzetten.

En sorry voor het te vroege PB'tje, stuur ik over een ruime week wel weer 😃
Beste Ruben et al.,
Ik heb precies hetzelfde probleem als Bas2577 en zou graag mijn zonnet.nl account verwijderd zien. Gegeven de meest recente lekgegevens zijn een stevig aantal zonnet accounts, waaronder de mijne, niet meer veilig aangezien de accountgegevens online verkrijgbaar zijn. Graag zie ook mijn account dus verwijderd. (dat is deze niet, ondanks dat het enkele jaren in onbruik lag).
MVG
Michiel

Bedankt Ruben voor het doorzetten.

En sorry voor het te vroege PB'tje, stuur ik over een ruime week wel weer :D
Reputatie 2
Beste Ruben et al.,
Ik heb precies hetzelfde probleem als Bas2577 en zou graag mijn zonnet.nl account verwijderd zien. Gegeven de meest recente lekgegevens zijn een stevig aantal zonnet accounts, waaronder de mijne, niet meer veilig aangezien de accountgegevens online verkrijgbaar zijn. Graag zie ook mijn account dus verwijderd. (dat is deze niet, ondanks dat het enkele jaren in onbruik lag).
MVG
Michiel

Word geregeld, Michiel. Dezelfde uitleg die ik Bas gaf is bij jou ook van toepassing! Ik heb de gegevens uit je eerdere PB gebruikt.
Badge +5
Ja heel leuk Ruben,

Je vraagt dit in een PB: Stuur mij vooral even een berichtje tegen het einde van de 5 dagen zodat je mij helpt te herinneren.

En als ik dan een bericht stuur PB dus zeg je in het topic. Zeg dan gelijk dat ik moet posten in het topic en geen berichtje sturen.
Een berichtje is een PB en geen post in het topic.

Je had ook gewoon even antwoord kunnen geven als je een PB terug stuurt met dat je geen PB wilt.
Nee dat laat je achterwege omdat dat in het topic zou moeten.

Laat maar zitten verder, zal wel gelukt zijn.

Weet meteen weer waarom ik Tele2 eruit heb gegooid.
Reputatie 2
Duidelijk een communicatiefout aan mijn kant, mijn excuses. Ik ging er van uit dat het duidelijk was dat een berichtje ook als een nieuwe reactie in het topic opgevat had kunnen worden, vooral omdat ik in hetzelfde persoonlijke bericht had verzocht om vervolgcommunicatie in het topic te laten verlopen. Het is duidelijk dat mijn kennis van het fora jargon mij tekort schiet, gezien je gefrustreerde reactie.

Als reactie op je post kan ik je in dit geval vertellen dat de mailboxen verwijderd zijn.

Bedankt voor de wijze lessen, forum meester!
Reputatie 2
Topic gesloten naar aanleiding van inactiviteit.