beantwoord

ZONNET email account verwijderen (2e poging)

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik heb op het Forum zitten zoeken naar hoe ik mijn zonnet-email kan verwijderen.
En gevonden dat dit alleen maar gaat lukken via het aanmaken van een nieuw topic.

Ik wil namelijk graag mijn zonnet email account verwijderen, of laten verwijderen.
Kan iemand van Tele2 dit a.u.b. voor mij doen?

Dit is de tweede keer dat ik een topic aanmaak, de eerste poging is uiteindelijk nooit afgerond helaas (zie onderstaande link).
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/zonnet-email-account-verwijderen-68891

Kan iemand mij aub verder helpen en aub mijn oude zonnet account verwijderen?

Bij voorbaat heel veel dank.

Groeten,

Richard

icon Beste antwoord door Jasper van Tele2 26 april 2018, 12:12

Ik heb de gegevens van de klant gekregen. Ik heb het mailadres op de lijst gezet om te verwijderen. Indien niet gelukt is binnen 1 á 2 weken trekt hij even opnieuw aan de bel.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey Richard,

Ik kan mijn best voor je doen. Zou je misschien in een privébericht je naam, volledig adres, geboortedatum en betreffende mailadres kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb de gegevens van de klant gekregen. Ik heb het mailadres op de lijst gezet om te verwijderen. Indien niet gelukt is binnen 1 á 2 weken trekt hij even opnieuw aan de bel.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een mail gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper