vraag

Zonnet email account (na ruim 20 jaar gebruik!) geblokkeerd

• 30 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 88 x bekeken

Ik zie dat meerdere mensen zijn geholpen met een probleem betreffende de blokkering van hun zonnet mail account. Nu is ook mijn account geblokkeerd omdat het gehackt is. Al is dat al vervelend genoeg is, het is mij tot nu toe nog niet gelukt om dat te herstellen. Het probleem is dat ik al meer dan 20 jaar (!) over mijn emailadres beschik. Dus ver voordat Versatel nog in het spel was. Het was ook een tijd dat ik vrij gemakkelijk kon registreren. Dus adres gegevens (ik ben al zo vaak verhuisd in de loop der tijd) zijn er waarschijnlijk niet of kloppen niet meer. Een klantnummer of zo heb ik ook niet gekregen destijds. Dit emailadres is echter een deel van mijn identiteit. Ik heb er vele accounts via aangemaakt en het is moeilijk om dit te veranderen omdat alle ' veranderingenlinks' naar mijn zonnet adres worden gestuurd, die ik dus niet kan openen. Ik vind het echt een ramp.

Mijn vraag is of hier iets aan te doen is. Ik heb immers niet zelf het adres geblokkeerd.
Als iemand mij zou kunnen helpen zou dat fantastisch zijn!

Graag hoor ik van u of er iets mogelijk is!

Hartelijk dank!

Cas

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Ik heb je eerdere privébericht met het mailadres nog. Ik heb meer informatie nodig om dit op te lossen en heb de benodigde gegevens in een privébericht gestuurd. Zou je deze misschien kunnen sturen (privé uiteraard)

Reageer