beantwoord

Zonnet email account geblokkeerd

  • 28 juli 2019
  • 2 reacties
  • 114 x bekeken

Mijn Zonnet email account is niet meer via het internet te bereiken. Ik krijg de melding dat het account is gelokkeerd.

Kan deze weer actief gemaakt worden?
Ik heb namelijk gegevens nodig van een email die op dit account staat.
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 29 juli 2019, 11:11

Hoi Vonk179,
Welkom op ons forum. Als je je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in een privé bericht doorgeeft kan ik voor je nagaan of het mogelijk is deze te deblokkeren. Privébericht naar Michiel
Groetjes Michiel
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi Vonk179,
Welkom op ons forum. Als je je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in een privé bericht doorgeeft kan ik voor je nagaan of het mogelijk is deze te deblokkeren. Privébericht naar Michiel
Groetjes Michiel
Reputatie 2
Badge +1
Bedankt voor het doorgeven van de gevraagde gegevens. Ik heb je email adres kunnen deblokkeren. Het is aan te raden om het wachtwoord te wijzigen, dit kun je vanuit het mijn Tele2 account regelen.