vraag

zonnet e-mail onbereikbaar

• 9 december 2017
  • 20 reacties
  • 713 x bekeken

Ik kan mijn zonnet e-mail vanochtend niet binnenhalen (pop3.zonnet.nl met username en password)
Ook via de webmail op de website krijg ik geen toegang. Graag snel fixen!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 reacties

Versatel-mail lukt ook niet op dit moment, ook niet via de webmail op de website.
Reputatie 2
Badge
Ook in Zoetermeer geen email mogelijk
Waarom staat het de zonnet-mailstoring d.d. 09-12 niet in de rubriek Klantenservice > Storingen? Waar is die rubriek dan voor?
Inloggen op versatel mail nog steeds onmogelijk.
Hier hetzelfde probleem....
Badge
Waarom staat het de zonnet-mailstoring d.d. 09-12 niet in de rubriek Klantenservice > Storingen? Waar is die rubriek dan voor?

Ooit al eens meegemaakt dat daar een actuele storing stond?
Als het al gebeurt, meestal pas na dagen.

Hier in ieder geval ook niet in te loggen; zowel zonnet als versatel
Webmail inderdaad ook niet.

Zonnet en versatel accounts zijn altijd het stiefkindje.
Hier hetzelfde probleem, vanochtend werkte het nog. Heel vervelend!
Zo ook hier, meerdere zonnet mailadressen die zowel via POP3 als webmail niet te bereiken zijn.
En de mail werkt weer. de mail die ondertussen naar de zonnet adressen is gestuurd lijkt "verloren" te zijn gegaan... Helaas....😞
Reputatie 7
Badge +4
Gewoon even afwachten. Als de server is gecrashed zullen ze een backup moeten terugplaatsen of zo.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174
In elk geval bedankt voor het oplossen van de storing!
Reputatie 1
inloggen lukt inmiddels weer, er komt nog géén nieuwe mail binnen
Reputatie 1
en de eerste mails komen druppelsgewijs binnen
Reputatie 1
En de mail werkt weer. de mail die ondertussen naar de zonnet adressen is gestuurd lijkt "verloren" te zijn gegaan... Helaas....😞

de mailtjes zouden stapsgewijs bij je binnen moeten komen

de mailtjes zouden stapsgewijs bij je binnen moeten komen

Ah, fijn dat ze niet verloren zijn gegaan, ik heb i.d.d. weer een mail binnen 🙂
Voor mij is de webmail pagina niet bereikbaar op dit moment (19.00 uur) (zonnet account)
Nog steeds problemen dus.
En als ik naar mijn tele2 ga, en dan op internet/bellen en/of tv klik, is de pagina ook niet bereikbaar.
En nog steeds niks... Ik hoop dat dit wel gemaakt wordt, want ik zit hier midden in het regelen van een crematie.
Waarom wordt er eigenlijk beweerd dat het probleem opgelost is terwijl het helemaal niet zo is?
Pffft, nu doet ie t weer... Wel peentjes zweten hier... hoop dat ie tnu blijft doen...
En helaas, nu (20.50 uur) weer het zelfde probleem, geen contact te krijgen met de server > dus geen mail
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Als het goed is moet alles weer werken!

Mochten er problemen zijn dan hoor ik het graag.