vraag

zonnet e mail

Sinds een week kan ik niet meer inloggen op mijn zonnet e mail. Hij geeft steeds aan inloggen mislukt.
Een paar weken hiervoor werd ik doodgegooid met spam . Week later kon ik geen bijlagen mee verzenden en/of versturen. Een nieuw wachtwoord kan ik niet aanvragen daar mijn e mail adres en tel nummer niet bij jullie bekend is daar ik alleen maar mij zonnet email bij jullie heb.
Klantenservice gebeld geven aan dat er onderhoud wordt gedaan en volgens avg ze niets voor me kunnen doen.

Hoe kom ik nu weer in mijn e mail??

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik zou beginnen met een alternatief email adres te gebruiken. Bij Tele2 kan je alleen als er een mijn.tele2.nl account is je wachtwoord opvragen en wijzigen. In andere gevallen is er geen oplossing. Je gebruikt de email gratis, er zit dus geen service level aggrement of verdere support op.
Dat kan/zal ik doen maar mijn wachtwoord heb ik niet gewijzigd .En dan al die spam berichten . Kan het zijn dat ik gehackt ben ?
Reputatie 7
Badge +5
Zou kunnen het advies is dan verander je password maar dat kun je blijkbaar niet.
Nee dat klopt. Heb ook geprobeerd het via mijn tele2 te regelen. Ook niet gelukt.
Beetje flauw om te zeggen dat zonnet een gratis account is en dat je verder geen hulp kunt verwachten,
Mijn zonnet heb ik wel al 35 jr nooit iets mee gehad. Ik kan ook niet helpen dat deze accounts door andere providers zijn overgenomen.
Misschien is opheffen van het account een oplossing.Maar dan wil ik wel graag mijn adresboek en oude bewaarde mails eruit hebben.
Is dit mogeljk?

Dus wat nu??
Reputatie 7
Badge +5
Wachten totdat een moderator van Tele2 hier reageert, wij kunnen je iig zeker niet helpen.
Aanscherping van de privacy regels maakt alles wat moeilijker, daar ondervind jij nu de problemen van.
Daar kun jij niets aan doen maar is wel een feit.
Bij mijn stond de zonnet email ook in de problemen. Ik heb de instellingen nog eens gekeken en gecorrigeerd, en nu werkt mijn inkomende mail. Maar de uitgaande werkt nog steeds niet,
Tja aangezien ik niet in mijn mail kom,kan ik ook niet bij mijn instellingen.
Reputatie 7
Badge +4
wieringa03 schreef:

Misschien is opheffen van het account een oplossing.Maar dan wil ik wel graag mijn adresboek en oude bewaarde mails eruit hebben.
Is dit mogeljk? Dus wat nu??

Omdat je er niet meer in kunt komen zijn deze gegevens ook niet meer toegankelijk.
Totdat ze een nieuw paswoord retrieval process hebben bedacht kun je er gewoon niet meer bij. Dus ga een ander mail adres gebruiken bij b.v. gmail of outlook en dan afwachten of er nog een vernieuwing aankomt bij Tele2. Dat het een onbetaald account is maakt het er niet makkelijker op.
Ik heb nog steeds geen reactie van tele2 .
Reputatie 7
Badge +4
Die blijven uit omdat Tele2 klantenservice NIETS meer mag aanpassen/ veranderen aan de email omdat er social hacking is toegepast en daarna alle hulp voor deze gratis extra dienst is bevroren.
Hallo tele 2 .
Daar ik maar niets van jullie hoor wil ik nu graag mijn zonnet account opheffen.

Hoe kan ik dit doen??
Reputatie 4
Badge +2
Hé wieringa03,

Je kan alleen het e-mail adres laten verwijderen als je geen klant meer bent, het formulier kun je vinden via onze privacy pagina onder "Recht op verwijdering van je persoonsgegevens"

Groet, Kevin

Reageer